سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عالی نیوز


گل رازقی
نجفی از قیدار
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بلوچستان
محفل آشنایان((IMAN))
چرخ خیاطی
دنیای عکس و اطلاعات
بهارانه
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
نگاهی نو به مشاوره
Mystery
کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب
صراط مستقیم
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید
گیاه پزشکی 92
دوربین مدار بسته
دریــــــــای نـــور
تنهای93
ما تا آخرایستاده ایم
هدهد
شهادت به روز
محمدمبین احسانی نیا
کوثر ولایت
کوثر ولایت
سرزمین رویا
من.تو.خدا
قـــ❤ــلـــــب هـــــای آبـــــی انــ❤ـــاری
mystery
نت سرای الماس
من،منم.من مثل هیچکس نیستم
پاتوق دختر و پسرای ایرونی
ܓ✿ دنـیــــاﮮ مـــــــن
Hunter
ســـــــــرزمـــــــیـــن آهــــــن
من و کمیشان
آبسردکن جهنم
عکس-های-جدید-از-سریال-سرزمین-آهن
دوست جوان-------عشق جوان
دوستانه
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
تینا!!!!
شیاطین سرخ
*آوای سارا2*
°°FoReVEr••
احکام تقلید
•.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.•
زیر اسمان غربت
سکوت(فریاد)
ermia............
خیارج سرای من است
شیروخورشید
بـــآشــگــاه پَــــرواز ..
جوجو
دخترونه
افزودنی های گچ وسیمان
طراحی و انیمیشن
رهروان ولایت
شهدای ایران
عالی نیوز بلاگ
وبگاه عالی نیوز
عالی نیوزپرشین بلاگ
عالی نیوز میهن بلاگ
شاه تور نیوز
9جک9
دانلود آهنگ جدید
حامیان ولایت
آموزش خیاطی
جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی
آپلود عکس
**روژینا##
Biology Home
نشریه ی دوستی
سفارشات شهید ایرانمنش
میر سوس
بسیج صالحین
لینکدونی
جنبش اینتر نتی رهروان ولایت
دلمه پیچ, دستگاه دلمه پیچ Dolmer
نمونه سوالات پیش دانشگاهی و متوسطه رشته های ریاضی، تجربی، انسانی
زنگ تفریح
bakhtiyari20
بروزترین ها

 شاید شما هم شنیده باشید که می‌گویند از میان دیگر حیوانات شامپانزه از نظر ظاهری و رفتاری بیشترین شباهت را به انسان دارد. برخی حتی معتقدند اجدادشان  در واقع شامپانزه بوده‌اند. در این مطلب به پنج حقیقت جالب در مورد این حیوانات خاص می‌پردازیم. ...

 

عالی نیوز به نقل از گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از فارنت، شامپانزه‌ها باهوش و بی‌پروا و همچنین بامزه هستند، مخصوصاً زمانی که مثل یک انسان به آن‌ها لباس می‌پوشانند، ولی آیا می‌دانستید که آن‌ها بیش از چیزی که ما فکر می‌کنیم به ما شبیه هستند!؟

 


ارسال شده در توسط ابوعلی

عالی نیوز به نقل از کرمان - ایرنا - تلفن همراه وسیله ای است که امروزه زندگی بدون آن برای ما مشکل شده است اما نباید به تلفن همراه به عنوان وسیله ای بی خطر نگاه کرد و هر کسی هر اندازه که تمایل داشت از آن استفاده کند.


ارسال شده در توسط ابوعلی

صفرا از مجراى کبدى مىگذرد و سرانجام به روده مىریزد، (صفرا مایعى است شامل: آب، نمکهاى صفرا، کلسترول، رنگدانهها، لیسیتین، چربىها و الکترولیتها)، نمکهاى صفرا را سلولهاى کبد مىسازند و ماد? اولی? آن کلسترول است که یا از غذا گرفته مىشود و یا در جریان سوختوساز چربىها ایجاد مىشود. کلسترولى که در صفرا دیده مىشود از سوختوساز نمکهاى صفرا حاصل مىشود ولى افزایش مقدار آن در صفرا به علت وجود چربىهاى اشباع شد? فراوان در برنام? غذایى و مصرف شکر سفید و قند سفید تصفیه شده است که به همراه غذاهاى کم فیبر گیاهى و رژیم غذایى مدرن امروز رایج شده است. کلسترول صفرا با لیسیتین و نمکهاى صفرا ترکیب مىشود و به شکلى محلولى به نام ذرات میسل درمىآید.

کبد ماده‌ای متمایل به سبز، به نام صفرا تولید مى‌کند. کار صفرا این است که چربى‌ها را به شکل ذرات معلق درمى‌آورد تا از جدار روده جذب شوند. مایع صفرا را سلول‌هاى کبدى تولید مى‌کنند و آن را به درون مجراهاى ریزى که در فاصل? سلول‌ها قرار دارند مى‌ریزند. این مجراهاى ریز که صفرا را جمع مى‌کنند کانالیکول نام دارند. کانالیکول انبار ذخیر? مایع صفرا است که از طریق سیستمیک به مجراى کبدى وصل مى‌شود.

چگونه سنگ کیسه صفرا ایجاد می‌شود؟ اگر مقدار کلسترول صفرا بیشتر از حد طبیعى باشد نمى‌تواند به حالت محلول بماند و ممکن است رسوب و ایجاد سنگ صفرا کند.


ارسال شده در توسط ابوعلی

طی سال های اخیر، سازمانی به نام سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در شهرداری شکل گرفته است. از آنجا که تهران شهر ویژه ای است و ابعاد بزرگی دارد، باید در این زمینه دیدگاه خاصی برای مدیریت بحران در چنین شهری با چنین موقعیتی وجود داشته باشد.


ارسال شده در توسط ابوعلی

عالی نیوز؛ گاهی در سریالهای تلویزیونی مطالبی را دیده بودیم که افرادی برای انجام امورات خود به اداره خاصی مراجعه و موضوع امروز برو و فردا بیا شهرت یافته بود اما خدا نکند انسان خودش کاری داشته باشد و هرجا برود به در بسته بخورد


ارسال شده در توسط ابوعلی

عالی نیوز-  اثرات دروغ

بعضی‌جاها اشخاصی توجیه می‌کنند که دروغ مصلحتی گفتم، درست هست که دروغ مصلحتی داریم، اما اثر وضعیش را می‌گذارد، یعنى علاوه بر اینکه اثر تکلیفى اش، جهنم و تجسّم عمل است


ارسال شده در توسط ابوعلی

 

گروه های عشایری امروز با برپایی یک کمین در غرب کرکوک شماری از تررویست های تکفیری را از پای درآودند.
به گزارش سخن به نقل از الغد پرس: یک منبع امنیتی در استان کرکوک روز جمعه اعلام کرد، گروه های عشایری با برپا کردن یک کمین، موفق شدند 11 تن از اعضای گروه تکفیری-بعثی را به قتل رسانده و 9 تن دیگر را نیز زخمی کنند.

این منبع گفت: گروه های عشایری ظهر امروز 11 تن از عناصر گروههای تروریستی را از پای درآورده و 9 تن دیگر را نیز در شهر الحویجه واقع در غرب کرکوک زخمی کردند.

از سوی دیگر، "ابراهیم الطایی" عضو مجلس اعیان موصل اعلام کرد تروریست های تکفیری مردم موصل را وادار می کنند تا در نماز جمعه حاضر و با ابوبکر البغدادی بیعت کنند. 

ارسال شده در توسط ابوعلی
<      1   2   3   4   5   >>   >