سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عالی نیوز


گل رازقی
نجفی از قیدار
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بلوچستان
محفل آشنایان((IMAN))
چرخ خیاطی
دنیای عکس و اطلاعات
بهارانه
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
نگاهی نو به مشاوره
Mystery
کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب
صراط مستقیم
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید
گیاه پزشکی 92
دوربین مدار بسته
دریــــــــای نـــور
تنهای93
ما تا آخرایستاده ایم
هدهد
شهادت به روز
محمدمبین احسانی نیا
کوثر ولایت
کوثر ولایت
سرزمین رویا
من.تو.خدا
قـــ❤ــلـــــب هـــــای آبـــــی انــ❤ـــاری
mystery
نت سرای الماس
من،منم.من مثل هیچکس نیستم
پاتوق دختر و پسرای ایرونی
ܓ✿ دنـیــــاﮮ مـــــــن
Hunter
ســـــــــرزمـــــــیـــن آهــــــن
من و کمیشان
آبسردکن جهنم
عکس-های-جدید-از-سریال-سرزمین-آهن
دوست جوان-------عشق جوان
دوستانه
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
تینا!!!!
شیاطین سرخ
*آوای سارا2*
°°FoReVEr••
احکام تقلید
•.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.•
زیر اسمان غربت
سکوت(فریاد)
ermia............
خیارج سرای من است
شیروخورشید
بـــآشــگــاه پَــــرواز ..
جوجو
دخترونه
افزودنی های گچ وسیمان
طراحی و انیمیشن
رهروان ولایت
شهدای ایران
عالی نیوز بلاگ
وبگاه عالی نیوز
عالی نیوزپرشین بلاگ
عالی نیوز میهن بلاگ
شاه تور نیوز
9جک9
دانلود آهنگ جدید
حامیان ولایت
آموزش خیاطی
جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی
آپلود عکس
**روژینا##
Biology Home
نشریه ی دوستی
سفارشات شهید ایرانمنش
میر سوس
بسیج صالحین
لینکدونی
جنبش اینتر نتی رهروان ولایت
دلمه پیچ, دستگاه دلمه پیچ Dolmer
نمونه سوالات پیش دانشگاهی و متوسطه رشته های ریاضی، تجربی، انسانی
زنگ تفریح
bakhtiyari20
بروزترین ها

خانم دکتر

عالی نیوز به نقل از رهروان ولایت ـ دختری بدحجاب که مانتویی تنگ و کوتاه پوشیده بود و موهایش را بیرون از روسری ریخته بود، خودش را به خانم دکتر رساند، دکتر که با رعایت حجاب، وقار و مهربانیش دو چندان شده بود، او را معاینه کرد، بعد از تجویز دارو، با زبانی خوش و سرشار از محبت و دلسوزی دختر را به حجاب و پوشش مناسب دعوت کرد.

من که از این عمل بسیار مفید و سازنده خانم دکتر خوشحال شده بودم با کمال ادب و احترام از ایشان تشکر کردم، و لحظاتی را به پای دغدغه‌هایش نشستم، ایشان می‌گفتند: من علاوه بر طبابت جسمی، نسبت به بیماری‌های روحی و اخلاقی نیز حساس هستم و  آن‌ها را امر به معروف و نهی از منکر می‌کنم.

خانم دکتر که با رعایت حجاب، وقار و شخصیت بسیار بالایی پیدا کرده بود می‌گفت: دعوت دیگران به سوی معارف دین و دستورات خداوند سبحان از معالجه جسم آن‌ها نیز مهم‌تر است؛ چرا که زنده کردن دل انسانی و هدایت او حتی از تابش نور خورشید نیز بالاتر و مفیدتر است، همان گونه که رسول خدا خطاب به امیر المومنین می‌فرماید:

ادامه: خانم دکتری که انبیا به مقامش غبطه می‌خورند


ارسال شده در توسط ابوعلی
حجاب اجباری

 عالی نیوز به نقل از رهروان ولایت ـ امیرالمومنین علیه السلام در نامه31 نهج البلاغه خطاب به فرزندش امام حسن علیه السلام توصیه هایی تربیتی دارد که در یک فراز درباره همسر و نحوه رفتار با زنان توصیه می کند و می فرماید: ...فَإِنَّ شِدَّةَ الْحِجَابِ أَبْقَى عَلَیْهِنَّ... سخت گرفتن در حجاب عفت آنان را بیشتر حفظ می کند.[1]
با این وجود ما نباید از نقش همسر در نوع پوشش زنان غافل باشیم. اما آیا این توصیه در حد واجب لازم الاجرا می باشد و یا اینکه مرد باید سعی خود را در اجرای پوشش اسلامی برای همسر خود داشته باشد؟

حال به بیان نظر مراجع محترم پیرامون این سوال می پردازم:

ادامه مبنای حکم اجبار به حجاب توسط همسر


ارسال شده در توسط ابوعلی
جمعیت جهان در حال کاهش است
مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال گفت: کاهش جمعیت در تمام دنیا در حال اتفاق افتادن بوده که این خطر جدی برای همه کشورها به ویژه کشورهای در حال توسعه است.

به گزارش افکارنیوز، علی‌اکبر محزون شامگاه پنج شنبه در همایش علمی سیاست‌های جمعیتی، تاریخچه، فرصت‌ها و تهدیدات پیش‌رو اظهار کرد: جمعیت کشور ایران روز به روز در حال کاهش بوده و این اعلام خطری برای کل کشور ایران است.

وی تصریح کرد: متوسط میزان رشد جمعیت در دهه 35 تا 45، 3.1 درصد و در دهه 45 تا 55، 2.71 درصد بوده که بر اساس آمار در دوران بعد از انقلاب اسلامی، سال 58 حدود یک میلیون و 670 هزار نفر و در سال 59 تا 65، تعداد جمعیت به 2 میلیون و 200 هزار نفر متوسط سالانه رسید.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال افزود: کاهش جمعیت از سال 67 به بعد با شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر سبب شد، که رشد نرخ جمعیت روند نوزولی پیدا کند تا اینکه در سال 65 تا 85، 1.79 درصد و در سال‌های 85 تا 90 ، 1.29 درصد کاهش جمعیت را داشته باشیم.

وی بیان کرد: افزایش نسل و باروری جز مباحث بسیار مهمی است که همه مسولان کشور باید دست در دست هم بدهند و این مشکل بزرگ را حل کنند.

محزون گفت: رشد جمعیت ایران بر اساس پیش بینی های سازمان ملل متحد در سال 1420 اینگونه تعریف شده است، جمعیت کشور 87 و 88 تا 106 درصد میلیون نفر، رشد جمعیت مساوی می‌شود با 0.08 درصد، میانگین سنی جمعیت به سن 35 تا 40 سال رسیده و جمعیت بالای 60 سال 19 تا 23 درصد رشد پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: کاهش جمعیت نه فقط در کشور ایران بلکه در تمام دنیا در حال اتفاق افتادن بوده که این خطر جدی برای همه کشورها به خصوص کشورهای در حال توسعه بوده که ایران هم جز آن به حساب می‌آید.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال بیان کرد: علت های مختلفی برای به وجود آمدن این مشکل وجود دارد که هر کدام به شکلی به آتش پیش‌رو دامن می‌زنند و تحصیلات بانوان و اشتغال آنان یکی از مهمترین این موضوعات است.


ارسال شده در توسط ابوعلی
فیس لیفت یا جراحی پلاستیک صورت پژو 508 برای امسال، رسماً معرفی شد. بعد از چهار سال، این اولین سری از تغییرات در این سدان فرانسوی به شمار می‌رود. با این وجود نباید انتظار تغییراتی زیاد را داشته باشید. این جراحی زیبایی تنها در حد یک شات بوتاکس بیش نیست!

ارسال شده در توسط ابوعلی



حسین شریعتمداری: برخی مدعی هستند که رهبرمعظم انقلاب نمی گذارد با آمریکا ارتباط برقرار کنیم/دشمنان به دنبال مبهم نشان دادن آینده انقلاب اسلامی هستند

مدیر مسئول روزنامه کیهان در قم گفت: دشمنان بیان می‌کنند که مسیری که تاکنون طی کرده اید، اشتباه بوده و همه تلاششان این است که آینده انقلاب اسلامی را مبهم نشان دهند.


عالی نیوز به نقل از گزارش نامه نیوز، حسین شریعتمداری پیش از ظهر امروز در همایش سخنرانان هیئت رزمندگان اسلام که در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفاء قم برگزار شد با اشاره به فعالیت های گسترده دشمنان نظام اسلامی در عرصه های مختلف فضای سایبری کشور اظهار کرد: دشمن با رسانه های خود می خواهد این موضوع را القا کند که تعداد آن ها بیشتر از ماست و بر همین اساس خود را گسترده نشان می دهند. 


ادامه مطلب


ارسال شده در توسط ابوعلی

عالی نیوز به نقل از شفقنا زندگی- شرق؛ صدرا محقق:روباه ترکمنی یکی از چهار گونه روباه‌های ایران است؛ روباه کمیابی که تاکنون هیچ تصویر حرفه‌ای از آن به ثبت نرسیده بود. با این حال خردادماه امسال فریبرز حیدری، عکاس حیات‌وحش نخستین تصاویر از این روباه را به ثبت رساند. که یکی از این تصاویر نادر را برای انتشار در اختیار «شرق» قرار داد.


ادامه مطلب ...


ارسال شده در توسط ابوعلی

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR کلیپ صوتی «فتنه تغلب» را با توجه به بیانات رهبر انقلاب در بیست و پنجمین سالروز رحلت امام خمینی درباره ایستادن با قهر و غلبه مقابل رأی مردم تهیه و در آستانه سالروز برگزاری نماز جمعه تاریخی 29 خرداد 1388 منتشر می‌کند.  http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1393/139303271514f6402.jpg



لطفاً دامه مطلب را با کلیک اینجا مطالعه فرمایید


ارسال شده در توسط ابوعلی
<      1   2   3   4   5   >>   >