سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عالی نیوز


گل رازقی
نجفی از قیدار
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بلوچستان
محفل آشنایان((IMAN))
چرخ خیاطی
دنیای عکس و اطلاعات
بهارانه
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
نگاهی نو به مشاوره
Mystery
کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب
صراط مستقیم
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید
گیاه پزشکی 92
دوربین مدار بسته
دریــــــــای نـــور
تنهای93
ما تا آخرایستاده ایم
هدهد
شهادت به روز
محمدمبین احسانی نیا
کوثر ولایت
کوثر ولایت
سرزمین رویا
من.تو.خدا
قـــ❤ــلـــــب هـــــای آبـــــی انــ❤ـــاری
mystery
نت سرای الماس
من،منم.من مثل هیچکس نیستم
پاتوق دختر و پسرای ایرونی
ܓ✿ دنـیــــاﮮ مـــــــن
Hunter
ســـــــــرزمـــــــیـــن آهــــــن
من و کمیشان
آبسردکن جهنم
عکس-های-جدید-از-سریال-سرزمین-آهن
دوست جوان-------عشق جوان
دوستانه
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
تینا!!!!
شیاطین سرخ
*آوای سارا2*
°°FoReVEr••
احکام تقلید
•.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.•
زیر اسمان غربت
سکوت(فریاد)
ermia............
خیارج سرای من است
شیروخورشید
بـــآشــگــاه پَــــرواز ..
جوجو
دخترونه
افزودنی های گچ وسیمان
طراحی و انیمیشن
رهروان ولایت
شهدای ایران
عالی نیوز بلاگ
وبگاه عالی نیوز
عالی نیوزپرشین بلاگ
عالی نیوز میهن بلاگ
شاه تور نیوز
9جک9
دانلود آهنگ جدید
حامیان ولایت
آموزش خیاطی
جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی
آپلود عکس
**روژینا##
Biology Home
نشریه ی دوستی
سفارشات شهید ایرانمنش
میر سوس
بسیج صالحین
لینکدونی
جنبش اینتر نتی رهروان ولایت
دلمه پیچ, دستگاه دلمه پیچ Dolmer
نمونه سوالات پیش دانشگاهی و متوسطه رشته های ریاضی، تجربی، انسانی
زنگ تفریح
bakhtiyari20
بروزترین ها

%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba-%d8%af%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%b5%d8%a7%d8%ad%d8%a8%e2%80%8c%d9%86%d8%b8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%af%d9%84%d8%b3%d9%88%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d8%b4%d9%88%d8%af---%d8%b9%da%a9%d8%b3

 

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز، شنبه، 10 خرداد در آستانه روز جهانی محیط زیست با حضور در جمع کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست در سخنانی با تأکید بر اینکه مسئله محیط زیست اولویت جدی دولت است، تصریح کرد: ما باید فرهنگ‌سازی در مسئله محیط زیست را از نسل جوان آغاز کنیم.


ادامه مطلب ...


ارسال شده در توسط ابوعلی
آیت الله هاشم زاده هریسی عضو مجلس خبرگان رهبری می گوید در عزاداری و هر کار خوبی اعتدال شرط است، خدا برای هر مسئله ای اندازه تعیین کرده، درواقع اندازه نگه دار که اندازه نیکوست.شاید مقصود آیت الله شبیری زنجانی هم همین بوده است، دیگر این  مسئله ای نیست که آدم بخواهد در مقام پاسخگویی در بیاید.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: نباید با زور، نعره و دعوا از مردم دعوت کنیم، در مقابل باید با زبان مهربانی با آنها برخورد کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد واکنش احمد خاتمی به سخنان آیت الله شبیری زنجانی در مورد افراط در عزارداری گفت:  بنده از اینکه آیت الله شبیری چه گفته اند و اینکه در برابر حرف ایشان چه گفته شده اطلاع ندارم، اما باید بگویم، آیت الله شبیری زنجانی مرجع تقلیدی باتقوا هستند و هر جه بگویند فتواست و نظر مرجعیت است.

آیت الله هاشم زاده هریسی افزود: ایشان بر اساس گزارش های مورد اعتمادی که به اطلاعشان می رسد، سخن می گویند و حرف بی اساس نمی زنند.

وی اضافه کرد: آیت الله شبیری زنجانی مرجعی الهی و ارداتمند اهل بیت هستند و از عزاداری ها حمایت می کنند و اگر چنین مطلبی گفته باشند حتما مشکلاتی به نظرشان وجود دارد.

ارسال شده در توسط ابوعلی
مصرف سیگار به عنوان یک چالش حاد بهداشتی و از عوامل اصلی بیماریها، روز به روز در بین اقشار مختلف رو به افزایش است و مهار و مدیریت این معضل اراده های روشن را می طلبد.
عالی نیوز به نقل از هدانا: فقر فرهنگی هر روزه در کشور سیگارهایی را برمی افروزد که منابع مالی و جانی زیادی را دود کرده و به هوا می برد.

بر اساس تحقیقات پزشکی، سیگار با بیش از چهار هزار ماده سمی، نقش تخریبی وسیعی را در بدن باعث می شود و آثار زیانبار آن با اولین استنشاق دود با آسیب ژنها و تخریب اندامهای مختلف آغاز می شود.

ارسال شده در توسط ابوعلی
رئیس‌جمهور گفت: امسال سال رونق اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است و باید تلاش کنیم در زمینه‌های مختلف علمی و فناوری روی پای خود بایستیم و کشور را از واردات محصولات خارجی بی‌نیاز کنیم. ...

 
سلامت > تحقیقات- رئیس‌جمهور گفت: امسال سال رونق اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است و باید تلاش کنیم در زمینه‌های مختلف علمی و فناوری روی پای خود بایستیم و کشور را از واردات محصولات خارجی بی‌نیاز کنیم.

به گزارش مهر، حسن روحانی که در مراسم راه‌اندازی خط تولید ماده اولیه و محصول نهایی هورمون رشد انسان در شرکت داروپخش تهران سخن می‌گفت، افزود: خوشحالم به ملت ایران اعلام کنم که جوانان و دانشمندان ایرانی قدم‌های شایسته‌ای در زمینه فناوری‌های نوین برداشته‌اند تا کشور ما را در زمینه دارو خودکفا کنند.

رئیس‌جمهور افزود: کشور در زمینه داروی هورمون رشد کاملا متکی به خارج بود اما حرکت بسیار خوبی در زمینه بایوتکنولوژی از سوی طراحان و مهندسان و متخصصان داخلی انجام شد تا کشور در این زمینه بی‌نیاز از خارج شود. رئیس شورای‌عالی سلامت با بیان اینکه در اقتصاد مقاومتی باید روی پای خود بایستیم و تولیدات‌مان را به خارج از کشور صادر کنیم، گفت: با تولید شمار زیادی از داروهایی که پیش از این از خارج وارد می‌شد واردات آنها از اسفندماه متوقف شد و تلاش می‌کنیم با تولید سایر محصولات مورد نیاز در زمینه پزشکی و دارویی علاوه بر صرفه جویی ارزی به استقلال کامل برسیم.

رئیس‌جمهور ضمن قدردانی از همه محققانی که در زمینه شرکت‌های دانش بنیان کار می‌کنند، گفت: ملت ایران در زمینه‌های مختلف علمی و دستیابی به فناوری‌های نوین، مسیر خود را به سمت کمال ادامه خواهد داد. روحانی گفت: ساخت تمام وسایل خط تولید داروی هورمون رشد و نیز آزمایشگاه مختص به این محصول در داخل کشور موضوعی قابل توجه است که حتی کشورهای صنعتی که ما از محصولات آنها استفاده می‌کردیم نسبت به استاندارد بودن این دستگاه‌ها اذعان دارند.

رئیس‌جمهور علاوه بر افتتاح بخش تولید داروی هورمون رشد انسان که برای نخستین بار در ایران انجام شده است از خط تولید داروهای استریل کارخانجات دارو‌پخش بازدید کرد.در جریان این بازدید همچنین از طرف سازمان تأمین اجتماعی دفترچه و سوابق بیمه‌ای حسن روحانی تقدیم وی شد. با راه‌اندازی خط تولید هورمون رشد با سرمایه‌گذاری 50 هزار میلیارد ریالی و 500 هزار دلاری، در این عرصه سالانه مبلغ 80 میلیارد تومان که پیش از این بابت واردات هورمون رشد هزینه می‌شد صرفه جویی شد.

تولید هورمون رشد تا‌کنون فقط در انحصار 4 کشور آمریکا، دانمارک، کره‌جنوبی و انگلیس بود. سازمان تأمین اجتماعی به‌منظور ارتقای رضایتمندی بیمه‌شدگان از طریق توسعه فناوری ارتباطات و اطلاعات اقدام به ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه‌شدگان کرده است. ایران در سال‌های اخیر در زمینه فناوری‌های پزشکی، تولید دانش پزشکی و فعالیت‌های دانشگاهی درخشش چشمگیری در سطح منطقه و جهان داشته است.


ارسال شده در توسط ابوعلی
پلیس عربستان علت حادثه امروز مقابل مقام حضرت ابراهیم در مکه مکرمه را ازدحام جمعیت بیان کردند.... ...


ادامه مطلب ...


ارسال شده در توسط ابوعلی

ایران مطلب: هر حکومتی پرچمی مخصوص به خود دارد، پَرچَم یا دِرَفْش (به فارسی افغانستان: بیرق یا جَهَنده) نماد یک گروه، سازمان، یا کشور است که بیشتر روی پارچه یا کاغذ به صورت رنگی درست می‌شود. در قدیم، پرچم نماد اتحاد و تمایز در جنگ‌ها به شمار می‌رفته‌است.

تاریخچه استفاده از پرچم

پیشینه استفاده از پرچم در بین قبائل، چه در جنگ و چه در صلح، به روزگار باستان باز می‌گردد. آن گونه که از منابع تاریخی بر می‌آید، تمدن‌های گوناگون،شرق و غرب از آن بهره می‌جسته‌اند هر چند به طور دقیق مشخص نیست که نخستین بار استفاده از آن توسط چه کسی و در چه زمانی بوده است.

ارسال شده در توسط ابوعلی
«این مناجات شعبانیّه یک تحفه‌ای است که در اختیار ما قرار داده شده است. خب ما دعا خیلی داریم، همه‌ این دعاها هم پر از مضامین عالی است، امّا بعضی یک برجستگی خاصّی دارند.»
 ایسنا: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم که بیست و دوم خرداد 1392 برگزار شد، افزودند: من از امام بزرگوار رضوان‌الله‌علیه سؤال کردم، گفتم در میان این دعاهایی که از ائمّه علیهم‌السّلام رسیده است، شما به کدام دعا بیشتر علاقه‌مندید و دلبسته‌اید؟ فرمودند به دعای کمیل و مناجات شعبانیّه؛ به این دو دعا. امام یک دلِ متوجّه به خدا بود، اهل توسّل بود، اهل تضرّع بود، اهل خشوع بود، اهل اتّصال با مبدأ بود؛ وسیله‌ی بهتر در چشم او، این دو دعا بود: دعای کمیل، مناجات شعبانیّه. وقتی انسان مراجعه میکند به این دو دعا، دقّت میکند، می‌بیند چقدر هم شبیه همند این دو دعا؛ شباهتهای زیادی به هم دارند؛ مناجات انسان خاشع، مناجات انسان متوکّل به خدا؛ کَاَنّی بِنَفسی واقِفَةٌ بَینَ یَدَیک، وَ قَد اَظَلها حُسنُ تَوَکُّلی عَلَیک، فَقُلتَ ما اَنتَ اَهلُه، وَ تَغَمَّدتَنی بِعَفوِک؛ امید، امید به مغفرت الهی، به رحمت الهی، به توجّه الهی، بلندهمّتیِ در درخواست از پروردگار؛ اِلهی هَب لی کَمالَ الانقِطاعِ اِلَیک، و اَنِر اَبصارَ قُلوبِنا بِضیاءِ نَظَرِها اِلَیک.

ارسال شده در توسط ابوعلی
<      1   2   3   4   5   >>   >