سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عالی نیوز


گل رازقی
نجفی از قیدار
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بلوچستان
محفل آشنایان((IMAN))
چرخ خیاطی
دنیای عکس و اطلاعات
بهارانه
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
نگاهی نو به مشاوره
Mystery
کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب
صراط مستقیم
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید
گیاه پزشکی 92
دوربین مدار بسته
دریــــــــای نـــور
تنهای93
ما تا آخرایستاده ایم
هدهد
شهادت به روز
محمدمبین احسانی نیا
کوثر ولایت
کوثر ولایت
سرزمین رویا
من.تو.خدا
قـــ❤ــلـــــب هـــــای آبـــــی انــ❤ـــاری
mystery
نت سرای الماس
من،منم.من مثل هیچکس نیستم
پاتوق دختر و پسرای ایرونی
ܓ✿ دنـیــــاﮮ مـــــــن
Hunter
ســـــــــرزمـــــــیـــن آهــــــن
من و کمیشان
آبسردکن جهنم
عکس-های-جدید-از-سریال-سرزمین-آهن
دوست جوان-------عشق جوان
دوستانه
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
تینا!!!!
شیاطین سرخ
*آوای سارا2*
°°FoReVEr••
احکام تقلید
•.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.•
زیر اسمان غربت
سکوت(فریاد)
ermia............
خیارج سرای من است
شیروخورشید
بـــآشــگــاه پَــــرواز ..
جوجو
دخترونه
افزودنی های گچ وسیمان
طراحی و انیمیشن
رهروان ولایت
شهدای ایران
عالی نیوز بلاگ
وبگاه عالی نیوز
عالی نیوزپرشین بلاگ
عالی نیوز میهن بلاگ
شاه تور نیوز
9جک9
دانلود آهنگ جدید
حامیان ولایت
آموزش خیاطی
جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی
آپلود عکس
**روژینا##
Biology Home
نشریه ی دوستی
سفارشات شهید ایرانمنش
میر سوس
بسیج صالحین
لینکدونی
جنبش اینتر نتی رهروان ولایت
دلمه پیچ, دستگاه دلمه پیچ Dolmer
نمونه سوالات پیش دانشگاهی و متوسطه رشته های ریاضی، تجربی، انسانی
زنگ تفریح
bakhtiyari20
بروزترین ها

توصیف آیت الله جوادی آملی از هاشمی+ فیلم

تهران - ایرنا - آیت الله جوادی آملی در سخنرانی منتشر نشده ای در سال 84 با بکاربردن تعبیر «تک مرد» برای آیت الله هاشمی رفسنجانی تأکید کرد: تهمت هایی که به ایشان می زنند از برای آن است که از همه مدیرتر است و به همین خاطر است که تلاش می کنند او را کنار بزنند. هاشمی رفسنجانی در توصیف آیت الله جوادی آملی آیت الله جوادی آملی در بخشی از این سخنرانی گفته است: این مرد بزرگ به نام جناب آقای هاشمی رفسنجانی (حفظ الله)، دنیا رویش حساب می کند، خب این هم یک روحانیت است امّا مصداق همان حرف حضرت علی(ع) درباره مالک اشتر که لوکانَ حجراً لکانَ صَلداً (اگر سنگ بود، صخره ای سخت می نمود). وی می افزاید: جناب آقای هاشمی رفسنجانی اگر درخت بود، تک درخت بود، مشابه تک درختی که در پای کوهی می روید و تمام آنجا را سبز می کند. پایگاه اطلاع رسانی هاشمی که فیلم این سخنرانی را در دسترس مخاطبان قرار داده، به نقل از آیت الله جوادی آملی آورده است: «آقای هاشمی قدرت مدیریتش را از همان اول انقلاب نشان داد، که مجلس را آنچنان اداره کرد، اینها طوری نیستند که در مدیریت آنها کسی تردید داشته باشد، به وجود مبارک حضرت علی(ع) هم همین تهمت ها را می زدند که به درد مدیریت نمی خورد، چون دیدند از همه مدیرتر است او را کنار زدند...


ارسال شده در توسط ابوعلی
 

چشمِ بیش از 70درصد مردم جهان دارای خطوطی عجیب و نقطه‌هایی به رنگ‌های تیره و روشن است که اجسام شناور داخل چشم محسوب‌ می‌شوند.


عالی نیوز به نقل از عصر بانک؛ حتما تا به حال به خطوط عجیب و لکه‌های کوچک و بزرگ، تیره و روشن داخل چشم توجه کرده‌اید؛ این اجسام شناور ساکن داخل چشم هستند و چشم بیش از 70 درصد از مردم دنیا دارای این اشکال و خطوط است؛ این خطوط و دانه‌های سرسیاه گاهی اوقات به رنگ خاکستری ظاهر می‌شوند.

ارسال شده در توسط ابوعلی

چرا شیر و خورشید نماد طاغوت است؟

بررسی یک ادعا درباره یک نماد
هنر اسلامی، از به کار بردن اشکال حیوان و انسان امتناع ورزیده و بیشتر به سمت خط و رسوم ریاضی گرایش داشته است و به نظر می رسد که استفاده از نماد حیوان شیر در مورد امیرالمومنین ریشه در اندیشه های عوامانه و انحرافی دارد

عالی نیوز به نقل از گروه فرهنگ و ادب فرهنگ نیوز؛ تغییر در نمادها و نمودهای معرفی هر مجموعه ای از جمله مسائلی است که بسیار مورد توجه رهبران و گردانندگان آن مجموعه قرار دارد و آن چیزی که به عنوان اهمیت «برند» در بازارهای مالی و تجاری امروز شناخته می شود، از دیرباز مورد توجه نظام های سیاسی جهان بوده است و هر کدام از آنها با توجه به بنیان های هویتی و سرزمینی خویش اقدام به ترسیم پرچم و نماد کرده اند.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز از آنجایی که اساس کار بر بازگشت به هویت اصیل اسلامی بنا نهاده شده بود از جمله اولین تغییرات، تغییر در نماد پرچم ایران بود که طی آن نماد شیر و خورشید جای خود را به نماد فعلی داد تا دنیا با عنوانی جدید جمهوری اسلامی را شناسایی کند.

ارسال شده در توسط ابوعلی
 

عالی نیوز/ فتنه ای که با یک فتوا خاموش شد

وقتی رئیس الازهر رهبر ایران را حضرت امام علی خامنه ای خواند+ تصاویر

جمعی از علمای شهر «احساء» در عربستان، ‌سوالی را در زمینه ی «توهین به همسران پیامبر (ص) و مقدسات اهل سنت» خدمت امام خامنه ای مطرح کردند و ایشان این کار حرام دانستند.این فتوا به سرعت در خبر های جهان منتشر شده و جزء یکی از 10 رویداد مهم دینی در سال 2010 شناخته شد. به وسیله ی این فتوا، آتش فتنه خاموش گشت، تا جایی که رئیس دانشگاه الأزهر مصر گفت:

ارسال شده در توسط ابوعلی

عالی نیوز به نقل از گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ادامه سفر به مشهد مقدس، صبح امروز در دیدار صنعت گران و فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی، ایران را کشوری دانست که مجموعه ی امتیازات تاریخی، جغرافیایی، تمدنی و فرهنگی آن می تواند الگوی کشورها باشد که شرط آن فعلیت بخشیدن به ظرفیت های بالقوه است.


ارسال شده در توسط ابوعلی
 
یکی از تیپ‌های شخصیتی که به سختی می‌توان با آنها تعامل کرد، تیپ «سلطه‌طلب» یا «سلطه‌جو» (Dominant personality) است. افرادی با این خصوصیت معمولا به دنبال اعمال کنترل بر آدم‌ها هستند و سعی می‌کنند با برتری‌جویی، حاشیه‌ای امن و فضایی مطمئن برای خود بسازند.

عالی نیوز به نقل از عصر بانک؛ شخصیت‌های سلطه‌طلب به آسانی به دیگران نزدیک نمی‌شوند و احساسات برای آنها، از این جهت که آنها را ضعیف نشان می‌دهد، بی‌اهمیت است. آنها در هر جایگاهی که باشند به دنبال اثبات برتری خود هستند و مخصوصا به جایگاه‌های قدرت علاقه بسیاری دارند، چرا که از طریق کسب قدرت، سلطه بیشتری بر دیگران می‌یابند و به همان نسبت احساس راحتی می‌کنند. افراد سلطه‌طلب انتقادپذیر نیستند و انعطافی در تغییر عقیده و پذیرش اشتباه‌های خود ندارند.


ارسال شده در توسط ابوعلی

 

درنگی بر نقشه ی برباده رفته «جاهلان» برای «غبار آلود نشان دادن رابطه رهبر معظم انقلاب و آیت الله هاشمی»

مصطفی فقیهی - عصر دیروز ، تصویری در فضای مجازی منتشر شد که تنها یک «عکس» نبود ، یک دنیا حرف بود که با یک جمله نیز نمی توان به شرح آن پرداخت ؛ تصویری زیبا و منحصربفرد از عیادت آیت الله هاشمی از حضرت آیت الله خامنه ای که عمق علاقه ، دوستی و البته نگرانی این دوست دیرین به پیشوای انقلاب را به تصویر کشید.




عصر دیروز ، تصویری در فضای مجازی منتشر شد که تنها یک «عکس» نبود ، یک دنیا حرف بود که با یک جمله نیز نمی توان به شرح آن پرداخت ؛ تصویری زیبا و منحصربفرد از عیادت آیت الله هاشمی از حضرت آیت الله خامنه ای که عمق علاقه ، دوستی و البته نگرانی این دوست دیرین به پیشوای انقلاب را به تصویر کشید.

این تصویر، البته به قاعده و اندازه یک عصر ، تداوم داشته و دارد ؛ حکایت نیم قرن مبارزه، همکاری نزدیک و مدام، دوستی ، رفاقت و .... را باید آنچنان واگویه کرد که هست و چنان نوشت که مقتضای حقیقت.

اما متاسفانه دو جریان اقلیت که اتفاقاً هر دو در منتهی الیه سپهر سیاسی ایران ، وجود خود را مدیون این «داستانسرایی دشمن شادکن» هستند ، برآنند چنگ بر صورت این واقعیت تاریخی کشند و بازی ناصواب خود را تداوم بخشند. این چنگها که مدتیست به برنامه ی بارز و مشخص دو جریان تندروی کشور بدل شده، محرک «حساسیست» جامعه است و دستاوردهای اجتماعی سه دهه انقلاب، را در محاق میاندازند. این نوآمدگان، دلبستگیهای انقلابی و ایمانی مردم را آماج میگیرند و بیگمان سرنوشت آن، پشاپیش بر پیشانیاش نوشته است.

با این احوالات، خوب است این جماعت تندخو، اینک با ملاحظه ی این تصویر منحصربفرد ، اندکی بیاندیشد که از چه روی، بر چنین طبل حلبی می کوبد؟ و از چه دم می زند؟ چه خوب است اینان به جای دست یازیدن به حرکات خام و نادرست گذشته و پیشینه این تاریخ را بازخوانی کنند و درس عبرت بیاموزند که:

پنجه بر مردان مزن ای بوالهوس برتر ازسلطان چه میرانی فرس
 
تا کنون کردی چنین اکنون مکن تیره کردی آب را افزون مکـن

50 سال دوستی و رفاقت ، در ایامی پرفراز و نشیب ، حکایت از علقه ای ماندگار دارد که اینک ، ثانیه ای از آن به «تصویر» کشیده شد، چنین رابطه ی حسنه و متفاوتی، بیدی نیست که با چنین بادهایی ، به لرزه افتد. اینان که جاهلانه و کور و بیهوده، گهگاه درصدد غبار آلود نشان دادن روابط این دو بزرگوار هستند ، نمی دانند با یک رابطه ی ساده مواجه نیستند ، بلکه در پسِ چنین اتصالِ برجسته ای، نیم قرن دوستی و رفاقت و احترامی متقابل و ماندگار وجود دارد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس جمهور پیشین کشور شهیدان و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حکم رهبری معظم انقلاب، برآمده از حوزه علوم دینی، شاگرد امام خمینی (ره) و دوست و یار دیرین رهبری است، پس چگونه میتوان این خطای بزرگ را تصدیق کرد؟ کسانی که با تبلیغات وسیع و توطئههای عمیق و پی در پی در صدد تحقق خواستی چنین خطرساز هستند، دیر یا زود نزد مردم و و پس از آن در پیشگاه خدا و رسول خدا (ص) بایستی بابت آنچه انجام دادند، پاسخگو باشند . یقیناً هیچ عنصر مشکوک و نقشه فاسدی نخواهد توانست هاشمی را از رهبری، و رهبری را از هاشمی ، جدا و بیگانه نشان دهد.

آیت الله هاشمی نیز ، نیک می دانند جایگاه رهبری، ورای جناحهاست و به هیچ جناحی تعلق ندارد و از این رو، همه جناحها و جریانها در قبال آن به یکسان مسئولند.

ایشان طی گفت و گویی که چندی پیش با «انتخاب» داشت، نیز صراحتاً تاکید کرد که «...الان 60 سال است که با هم صمیمی ؛ همکار ؛ همسنگر و همراه هستیم و همیشه هم با رفاقت عمل کرده ایم و الان هم همان گونه است..ایشان رهبر هستند و اگر نظری داشته باشند و دستوری بدهند ؛ ما باید اجرا کنیم. این حالت باقی است و اصلاً مشکلی با ایشان نداریم.. مجمع یکی از مراکز مهم کشور است و ایشان مرا در اینجا گذاشتند. معمولاً در این گونه نهادها رئیس؛ انتخابی است. یعنی جمعی را می‌گذارند و خودشان انتخاب می‌کنند. ولی ایشان در همة احکام‌ که بعد از 5 سال می‌دهند؛ می‌گویند فلانی رئیس بماند.»


از سوی دیگر، این «تصویر منحصربفرد» می تواند برای همه جریان های سیاسی ایران ، «محور وحدت» باشد ؛ این «تصویر» باید زمینه ساز بروز رفتارهای ناب اسلامی ، بازگشت به اخلاق و آموزههای سیاسی اسلام و اعتدال ، معرفت، عطوفت و مهربانی باشد.

برهمین اساس، جا دارد جریان های مختلف سیاسی کشور، به جای خردهگیریهای انشعاب انداز، از فاصلهها کم کنند و به دوستی و محبت و جدال احسن روی آورند، اصول مشترک را بازشناسی، ستایش و حراست کنند و از پارهای اختلافات سوء ظن برانگیز درگذرند، و کاری نکنند که اختلاف سلیقه، و اختلاف و فروع به ایجاد وهن و پرسش در اصول بینجامد، مردم را مأیوس کند، یا دل آنها را بلرزاند.

مشروح گپ‌وگفت زیبای آیت الله هاشمی با رهبر معظم انقلاب در بیمارستان

* مصطفی فقیهی
مدیرمسئول

ارسال شده در توسط ابوعلی
   1   2   3      >