سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عالی نیوز


گل رازقی
نجفی از قیدار
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بلوچستان
محفل آشنایان((IMAN))
چرخ خیاطی
دنیای عکس و اطلاعات
بهارانه
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
نگاهی نو به مشاوره
Mystery
کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب
صراط مستقیم
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید
گیاه پزشکی 92
دوربین مدار بسته
دریــــــــای نـــور
تنهای93
ما تا آخرایستاده ایم
هدهد
شهادت به روز
محمدمبین احسانی نیا
کوثر ولایت
کوثر ولایت
سرزمین رویا
من.تو.خدا
قـــ❤ــلـــــب هـــــای آبـــــی انــ❤ـــاری
mystery
نت سرای الماس
من،منم.من مثل هیچکس نیستم
پاتوق دختر و پسرای ایرونی
ܓ✿ دنـیــــاﮮ مـــــــن
Hunter
ســـــــــرزمـــــــیـــن آهــــــن
من و کمیشان
آبسردکن جهنم
عکس-های-جدید-از-سریال-سرزمین-آهن
دوست جوان-------عشق جوان
دوستانه
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
تینا!!!!
شیاطین سرخ
*آوای سارا2*
°°FoReVEr••
احکام تقلید
•.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.•
زیر اسمان غربت
سکوت(فریاد)
ermia............
خیارج سرای من است
شیروخورشید
بـــآشــگــاه پَــــرواز ..
جوجو
دخترونه
افزودنی های گچ وسیمان
طراحی و انیمیشن
رهروان ولایت
شهدای ایران
عالی نیوز بلاگ
وبگاه عالی نیوز
عالی نیوزپرشین بلاگ
عالی نیوز میهن بلاگ
شاه تور نیوز
9جک9
دانلود آهنگ جدید
حامیان ولایت
آموزش خیاطی
جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی
آپلود عکس
**روژینا##
Biology Home
نشریه ی دوستی
سفارشات شهید ایرانمنش
میر سوس
بسیج صالحین
لینکدونی
جنبش اینتر نتی رهروان ولایت
دلمه پیچ, دستگاه دلمه پیچ Dolmer
نمونه سوالات پیش دانشگاهی و متوسطه رشته های ریاضی، تجربی، انسانی
زنگ تفریح
bakhtiyari20
بروزترین ها

  عالی نیوز به نقل از گزارش خبرگزاری موج، پاسخ به این پرسش‌ها، به شرح زیر است:
1. چرا رهبر انقلاب با «مذاکرات هسته‌ای» موافقت دارند؟
موافقت با این مذاکرات برای شکستن فضای خصمانه جبهه استکبار بر ضد ایران بود و این مذاکرات باید ادامه یابد اما همه بدانند که با وجود ادامه مذاکرات، فعالیتهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه تحقیق و توسعه هسته ای به هیچ وجه متوقف نخواهد شد و هیچیک از دستاوردهای هسته ای نیز تعطیل بردار نیست، ضمن آنکه روابط آژانس بین المللی انرژی اتمی با ایران نیز باید روابط متعارف و غیرفوق العاده باشد...هدف آنها این است که با این بهانه، فضای بین المللی را بر ضد ایران حفظ کنند و بر همین اساس بود که با طراحی جدید دولت برای مذاکره درخصوص موضوع هسته ای موافقت شد تا این جوّ جهانی شکسته و ابتکار عمل از طرف مقابل گرفته شود و حقیقت نیز برای افکار عمومی دنیا مشخص شود. 1393/01/20


ارسال شده در توسط ابوعلی

 پزشکان میلیونی تا میلیاردی!جراحی

بررسی ها نشان می دهد در شرایطی که درآمد یک کارمند یا کارگر ایرانی یک پنجم درآمد همتای غربی اش هم نیست درآمد پزشکان متخصص ایرانی چندین برابر همتایان خودشان در کشورهای غربی است.

عالی نیوز به نقل از گزارش خبرنگار مهر، در چند ماه گذشته گزارش ها و مصاحبه هایی منتشر شد که درآمد پزشکان متخصص ایرانی را با همکارانشان در ایالات متحده و اروپا مقایسه کرده بود.

دکتر مسعود پزشکیان وزیر اسبق بهداشت و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از درآمد 7 برابری متخصصین ایرانی در مقایسه با پزشکان امریکایی (نسبت به درآمد سرانه) سخن گفته و دکتر حسن طریقت منفرد که او هم سابقه وزارت بهداشت را دارد، عنوان کرده است که درآمد یک ساعت کار در بخش خصوصی ایران برابر با 200 ساعت کار پزشکان فوق تخصصی آلمان است. اما این اظهارات با واکنش شدید دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، دولت یازدهم مواجه شد.

 

 


ارسال شده در توسط ابوعلی

انبه، میوه ای با هزار خاصیت
میوه انبه

عالی نیوز به نقل از برترین ها: یک فنجان انبه خرد شده حاوی 100 کالری، 1 گرم پروتئین، 0.5 گرم چربی، 25 گرم کربوهیدرات (23 گرم قند و 3 گرم فیبر)، 100? ویتامین C مورد نیاز بدن، 35? ویتامین A مورد نیاز، 20? از فولیت، 10? ویتامین 6B، و 8? از ویتامین K و پتاسیم را تامین می‌کند.

وجود انبه در برنامه غذایی علاوه بر تامین مس، کلسیم و آهن، آنتی‌اکسیدان‌هایی از قبیل زیاکسانتین و بتاکاروتین را برای بدن به ارمغان می‌آورد.

فواید احتمالی مصرف انبه

انبه‌ها در زمره پر مصرف‌ترین میوه‌های سراسر جهان لقب گرفته‌اند.

ارسال شده در توسط ابوعلی

موفقیت در کنکور آرزوی تک تک افراد شرکت کننده می باشد …

konkur


ارسال شده در توسط ابوعلی
نوه امام (ره) خاطره هاشمی را تایید کرد
چه کسانی سخنان همسر امام به هاشمی را شنیده اند؟
دوستان دلواپس که در این سالها کم حافظه بودن خود را بارها نشان داده اند، فراموش کرده اند که این خاطره را آیت الله هاشمی در چهلمین روز درگذشت همسر امام نقل کردند و آنچه در این همایش گفتند، بازنشر همان خاطره بود.
عالی نیوز به نقل از بهار: در حالیکه خاطره اخیر آیت الله هاشمی به نقل از همسر گرانقدر امام (ره) باعث واکنش های عجیب برخی افراد منتسب به جریان های تندرو شده، براساس آنچه در اختیار سایت «انتخاب» قرار گرفته، دختر امام (ره) و فرزند ایشان، در ملاقات آیت الله هاشمی با همسر امام (ره) ، در آن جمع حضور داشته و خاطره مذکور را تایید و تصدیق کرده اند.
اما گذشته از آنچه در صدق ادعای آقای هاشمی بیان شد به نظر می رسد این برادران غوغاسالار ببیش از آنکه دلواپس خاطرات آقای هاشمی از افراد مرحوم شده باشند با شخص ایشان مشکل دارند و الا بر هر انسان منصف و شریعت مداری پر واضح است که در شرع مقدس اینچنین برخوردی روا نبوده ، نیست و نخواهد بود.

ارسال شده در توسط ابوعلی

اوباما پاسخ مخالفان توافق هسته ای لوزان را داد

باراک اوباما، رییس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه در مورد توافق ایران و کشورهای 1+5 در گفت‌وگو با شبکه خبری (NPR) در ابتدا و در پاسخ به مبنی بر این که که بسیاری از کارشناسان و مردم از خود می‌پرسند این است که ایران پس از 15 سال آینده که توافق رو به پایان خواهد چگونه عمل خواهد کرد و یا این که عملکرد ایران در طول این دوره چگونه خواهد بود، گفت: من معتقدم که این توافق بهترین گزینه برای آمریکا و متحدانش در منطقه و جهان با توجه به ماهیت رژیم ایران است. البته مشخصا افکار عمومی بر روی این مسائل متمرکز است. اما اگر شما فکر کنید که ایران آماده تغییر در عملکرد خود در رابطه با برنامه هسته‌ای‌اش است، این یک توافق خوب است حتی در صورتی که معتقد باشید ایران به شدت مخالف با آمریکا،‌ غرب و ارزش‌های آن است، باز هم یک توافق خوب است. به گزارش ممتاز نیوز او تصریح کرد: دلیل آن نیز این است که وظیفه من هنگامی که به کاخ سفید وارد شدم آن بود که از دست نیافتن ایران به سلاح هسته‌ای اطمینان حاصل کنم و از ایجاد یک مسابقه تسلیحاتی در خطرناکترین و حساس‌ترین منطقه کنونی جهان جلوگیری کنم. پیش از آن که من به عنوان رییس‌جمهور آمریکا انتخاب شوم همه ما شاهد بودیم که سرعت گسترش برنامه هسته‌ای ایران بسیار بالا بود و هر روز بر تعداد سانتریفیوژهایش اضافه می‌شد. اوباما گفت: پس از آن نیز به دلیل تلاش‌های دیپلماتیک ما، متحدان‌مان و البته کنگره با وضع تحریم‌های شدید اقتصادی علیه ایران بالاخره موفق شدیم ایران را به پای میز مذاکره بکشانیم. رییس‌جمهور آمریکا افزود:‌ هم‌اکنون در موقعیتی قرار داریم که ایران به طور کم سابقه‌ای با بازرسی‌ها و شفاف‌سازی‌های برنامه هسته‌ای خود موافقت کرده است و باعث فراهم شدن اعتماد به صلح‌آمیز بودن ماهیت برنامه هسته‌ای ایران شده است؛ هم‌چنین از این که ذخایر اورانیوم غنی شده آن‌ها با درصد بالا در مکانی خواهد بود که نمی‌توان از آن برای ساخت تسلیحات هسته‌ای استفاده کرد، اطمینان خواهیم داشت. او ادامه داد:‌


ارسال شده در توسط ابوعلی

هاشمی رفسنجانی پاسخ منتقدان اظهارات روزهای اخیرش را داد

عالی نیوز به نقل از ایسنا: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حمله نظامی عربستان به یمن اظهار کرد: اگر عربستان بخواهد به اشتباهاتش ادامه دهد، مثل دست و پا زدن‌های یک انسان در حال غرق شدن در یک باتلاق است که هر چه تلاش می‌کند، گرفتارتر می‌شود.

آیت‌الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از سرداران و فرماندهان سابق کمیته‌های انقلاب اسلامی و نیروهای انتظامی، شکست‌های متوالی ارتش تا بن دندان مسلح صهیونیست‌ها از حزب‌الله لبنان را درس تجربی حاکمان عربستان سعودی درخصوص حمله‌ی به یمن دانست و گفت: اگر عربستان بخواهد به اشتباهاتش ادامه دهد، مثل دست و پا زدن‌های یک انسان در حال غرق شدن در یک باتلاق است که هر چه تلاش می‌کند، گرفتارتر می‌شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأسف بار خواندن اوضاع کشورهای اسلامی در عراق، پاکستان، افغانستان، سوریه، یمن، عربستان، بحرین، مصر و لیبی، خاطرنشان کرد: در حالی که منطقه درگیر اختلافات داخلی و کشت وکشتارهای انتحاری است، اخیراً وجود گروه‌های تروریستی و حمله کشورها به همدیگر نیز به مجموعه نگرانی‌های دلسوزان دنیای اسلام اضافه شده است.

هاشمی رفسنجانی یمنی‌ها را مردمی صبور، زحمت‌کش، باهوش و متصلّب به اعتقادات مذهبی و دارای حسّ وطن دوستی بسیار بالایی دانست و افزود: هر متجاوز به سرزمین یمن وقتی عواقب اشغالگری خود را ببیند، پشیمان می‌شود.


ارسال شده در توسط ابوعلی
   1   2      >