سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عالی نیوز


گل رازقی
نجفی از قیدار
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بلوچستان
محفل آشنایان((IMAN))
چرخ خیاطی
دنیای عکس و اطلاعات
بهارانه
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
نگاهی نو به مشاوره
Mystery
کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب
صراط مستقیم
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید
گیاه پزشکی 92
دوربین مدار بسته
دریــــــــای نـــور
تنهای93
ما تا آخرایستاده ایم
هدهد
شهادت به روز
محمدمبین احسانی نیا
کوثر ولایت
کوثر ولایت
سرزمین رویا
من.تو.خدا
قـــ❤ــلـــــب هـــــای آبـــــی انــ❤ـــاری
mystery
نت سرای الماس
من،منم.من مثل هیچکس نیستم
پاتوق دختر و پسرای ایرونی
ܓ✿ دنـیــــاﮮ مـــــــن
Hunter
ســـــــــرزمـــــــیـــن آهــــــن
من و کمیشان
آبسردکن جهنم
عکس-های-جدید-از-سریال-سرزمین-آهن
دوست جوان-------عشق جوان
دوستانه
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
تینا!!!!
شیاطین سرخ
*آوای سارا2*
°°FoReVEr••
احکام تقلید
•.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.•
زیر اسمان غربت
سکوت(فریاد)
ermia............
خیارج سرای من است
شیروخورشید
بـــآشــگــاه پَــــرواز ..
جوجو
دخترونه
افزودنی های گچ وسیمان
طراحی و انیمیشن
رهروان ولایت
شهدای ایران
عالی نیوز بلاگ
وبگاه عالی نیوز
عالی نیوزپرشین بلاگ
عالی نیوز میهن بلاگ
شاه تور نیوز
9جک9
دانلود آهنگ جدید
حامیان ولایت
آموزش خیاطی
جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی
آپلود عکس
**روژینا##
Biology Home
نشریه ی دوستی
سفارشات شهید ایرانمنش
میر سوس
بسیج صالحین
لینکدونی
جنبش اینتر نتی رهروان ولایت
دلمه پیچ, دستگاه دلمه پیچ Dolmer
نمونه سوالات پیش دانشگاهی و متوسطه رشته های ریاضی، تجربی، انسانی
زنگ تفریح
bakhtiyari20
بروزترین ها

جمهوری اسلامی نوشت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌ای تحت عنوان "سطرهای ناخوانده" از سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود که با دعوت از شخصیت‌های مؤثر در جنگ به بررسی سؤالات مهمی درخصوص دفاع مقدس می‌پردازد.


به گزارش ایسنا، در ادامه خبر جمهوری اسلامی آمده است: در اولین برنامه دریابان علی شمخانی و دبیر شورای عالی امنیت ملی به سؤالات مجریان و بینندگان پاسخ گفت. در ادامه وقتی یکی از مجریان گفت: قصد دارند از افرادی دعوت کنند، آقای شمخانی صریحاً گفت: "شما باید از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی" که فرمانده جنگ بودند دعوت کنید تا ایشان بسیاری از ناگفته‌ها را بگویند." مجریان هم بدون اینکه سخنی درباره این پیشنهاد آقای شمخانی بگویند، به یکدیگر نگاه می‌کردند. صدا و سیما چنانچه قصد دارد ابعاد مختلف دفاع مقدس را بدون تحریف و یکسونگری به اطلاع نسل جوان برساند باید دست از سانسور شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بردارد تا واقعیت‌های مهمترین حادثه در تاریخ معاصر ایران در بالاترین سطح به اطلاع مردم و بخصوص نسل جوان رسانده شود.

ارسال شده در توسط ابوعلی

Banker - وزیر اقتصاد گفت: به اذعان مسئولان صندوق بین المللی پول، کاری که ایران در یکسال گذشته انجام داده بیشتر به یک معجزه شبیه است.

به گزارش بنکر (Banker)، علی طیب نیا در مجمع عمومی بانک توسعه صادرات ایران گفت: بخش زیادی از نرمش طرف غربی در مذاکرات هسته ای به دلیل آگاهی آنان از بی تاثیری تحریم های اعمال شده و توان روز افزون کشورمان برای مقابله با این فشارها بوده است.
وزیر اقتصاد با اعلام اینکه هنوز بسیاری از مشکلات مانند مسدود بودن بخشی از منابع در خارج از کشور برطرف نشده است، تاکید کرد : بررسی ها نشان می دهد تورم به صورت محسوس مهار و عدد مربوط به نرخ رشد نیز مثبت شده است.
طیب نیا با اشاره به رشد تولید در بعضی حوزه ها چون خودرو سازی و کشاورزی تصریح کرد: اینکه درشرایط تحریم توانسته ایم ضمن مهار تورم، از رکود به این مفهوم که رشد اقتصادی مثبت شود، خارج شویم ، توفیق مهمی کسب کرده ایم.
وی با تاکید بر لزوم درک شرایط حساس در میان کارکنان بانک ها به عنوان یک سرباز اقتصادی یادآور شد: در یک پیچ تاریخی قرار گرفته ایم که با عبور از آن هدیه بزرگی به ملت ایران تقدیم کرده ایم و همه با هم با مدیریت جهادی از شرایط بحران گذر کنیم.


ارسال شده در توسط ابوعلی
  

سؤالی که شاید نسل جوان، وقتی بعضی از مقالات و کتاب‌های سفارشی و گزینشی مربوط به دوران جنگ 8 ساله و حتی وقتی بعضی از برنامه‌های مربوط به دفاع مقدس را در رسانه ملی می‌بیند، در ذهن خویش این سؤال را مطرح می‌کند و به دنبال پاسخ اقناعی آن می‌گردد. مهم‌تر اینکه، از خود می‌پرسد، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در زمان دفاع مقدس کجا بوده است و چرا تا این حد سعی در سانسور نقش ایشان در دوران انقلاب و جنگ دارند؟!

عالی نیوز به نقل از ابتکار؛ رضا سلیمانی* - سی‌ویکم شهریورماه، سالروز آغاز حادثه‌ای بزرگ در تاریخ باشکوه و افتخار آمیز ملت بزرگ ایران است که با نگاه ملّی، مصداق امروزی حماسه‌های افسانه‌ای است که حکیم بزرگ فردوسی در سراسر شاهنامه به آنها می‌پردازد و کشورهای فارسی زبان و ایرانی جماعت به آنها می‌‌بالد و می‌نازد. 


لطفاً دامه مطلب را با کلیک اینجا مطالعه فرمایید 

ارسال شده در توسط ابوعلی
<      1   2   3