سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عالی نیوز


گل رازقی
نجفی از قیدار
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بلوچستان
محفل آشنایان((IMAN))
چرخ خیاطی
دنیای عکس و اطلاعات
بهارانه
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
نگاهی نو به مشاوره
Mystery
کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب
صراط مستقیم
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید
گیاه پزشکی 92
دوربین مدار بسته
دریــــــــای نـــور
تنهای93
ما تا آخرایستاده ایم
هدهد
شهادت به روز
محمدمبین احسانی نیا
کوثر ولایت
کوثر ولایت
سرزمین رویا
من.تو.خدا
قـــ❤ــلـــــب هـــــای آبـــــی انــ❤ـــاری
mystery
نت سرای الماس
من،منم.من مثل هیچکس نیستم
پاتوق دختر و پسرای ایرونی
ܓ✿ دنـیــــاﮮ مـــــــن
Hunter
ســـــــــرزمـــــــیـــن آهــــــن
من و کمیشان
آبسردکن جهنم
عکس-های-جدید-از-سریال-سرزمین-آهن
دوست جوان-------عشق جوان
دوستانه
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
تینا!!!!
شیاطین سرخ
*آوای سارا2*
°°FoReVEr••
احکام تقلید
•.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.•
زیر اسمان غربت
سکوت(فریاد)
ermia............
خیارج سرای من است
شیروخورشید
بـــآشــگــاه پَــــرواز ..
جوجو
دخترونه
افزودنی های گچ وسیمان
طراحی و انیمیشن
رهروان ولایت
شهدای ایران
عالی نیوز بلاگ
وبگاه عالی نیوز
عالی نیوزپرشین بلاگ
عالی نیوز میهن بلاگ
شاه تور نیوز
9جک9
دانلود آهنگ جدید
حامیان ولایت
آموزش خیاطی
جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی
آپلود عکس
**روژینا##
Biology Home
نشریه ی دوستی
سفارشات شهید ایرانمنش
میر سوس
بسیج صالحین
لینکدونی
جنبش اینتر نتی رهروان ولایت
دلمه پیچ, دستگاه دلمه پیچ Dolmer
نمونه سوالات پیش دانشگاهی و متوسطه رشته های ریاضی، تجربی، انسانی
زنگ تفریح
bakhtiyari20
بروزترین ها

  ماشین لباسشویی / عالی نیوز

عالی نیوز به نقل از پورتال آسمونی: شاید تصور اینکه ماشین لباس‌شویی باعث بروز بیماری‌های آلرژیک یا پوستی بشود، برای‌تان دشوار باشد. اما حقیقت این است که برخی میکروب‌ها و قارچ‌هایی که در اثر استفاده نادرست از ماشین لباس‌شویی، درون آن تولید و تکثیر می‌شوند، قادرند سلامت ما را به خطر بیندازند. این مطلب آسمونی، نگاهی می‌اندازد به خطاهای هشت‌گانه استفاده از ماشین لباس‌شویی که ممکن است هرکدام از ما مرتکب شویم و سلامت‌مان را به دست‌ خودمان تهدید کنیم.

منبع، پورتال آسمونی


ادامه مطلب ...


ارسال شده در توسط ابوعلی

  نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به سخنان رییس جمهور مبنی بر این‌که حق زنان درست ادا نشده است، گفت: حق زن این نیست که کار کند این است که دولت، مردان را از نظر مالی تأمین کند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به سخنان رییس جمهور مبنی بر این‌که حق زنان درست ادا نشده است، گفت: حق زن این نیست که کار کند این است که دولت، مردان را از نظر مالی تأمین کند.

عالی نیوز به نقل از گزارش «هدانا»، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان پیش از ظهر امروز، در دیدار مسؤولان و سرمربیان حلقه‌های شجره طیبه صالحین استان اصفهان، با اشاره به اهمیت فعالیت‌ حلقه‌های صالحین، گفت: بسیاری از مشکلات جامعه به خاطر معضل طلاق است.


ادامه مطلب ...


ارسال شده در توسط ابوعلی
عالی نیوز به نقل از دین و اندیشه > دین - همشهری آنلاین:نسخه‌هایی از قرآن که دارای اشتباهات چاپی هستند، در عربستان کشف شده است.

به گزارش ایکنا، نسخههایی از قرآن کریم در عربستان کشف شده که مرجع چاپ آن‌ها مشخص نیست و دارای اشتباهات چاپی هستند، به‌ طوری که این غلط‌های چاپی در معنای آیات قرآن تحریف ایجاد کرده است.


ادامه مطلب ...


ارسال شده در توسط ابوعلی
امروزه تقریبا دست همه افراد جامعه، از کوچک گرفته تا بزرگ می‌توان گوشی‌های موبایل به‌ویژه گوشی‌های هوشمند را دید. شاید شما هم مثل خیلی از افراد گمان می‌کنید انتخاب‌های افراد ازجمله انتخاب گوشی موبایل به سلیقه آنها بستگی دارد.تلفن همراه

عالی نیوز به نقل از گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، مجله زندگی ایده آل نوشت: امروزه تقریبا دست همه افراد جامعه، از کوچک گرفته تا بزرگ می‌توان گوشی‌های موبایل به‌ویژه گوشی‌های هوشمند را دید.


ادامه مطلب ...


ارسال شده در توسط ابوعلی
یکی از مشکلات بزرگی که بی‌خانمان‌ها در سراسر دنیا با آن روبرو هستند، حمام و دوش گرفتن است، بهترین راه‌حل استفاده از حمام‌ها و دستشویی‌های عمومی است، اما با رشد تکنولوژی تعداد این ساختمان‌ها در همه دنیا کاهش پیدا کرده و جوابگوی نیاز بی‌خانمان‌ها نیست.
  عالی نیوز به نقل از مهر: گاهی خلاقیت و استفاده از ابزارهایی که دیگر کاربری اصلی خودشان را ندارند، باعث می‌شود اوضاع زندگی برخی در شرایط بهتری قرار بگیرد.

منبع: عالی نیوز (allinews.ir)

ارسال شده در توسط ابوعلی

عالی نیوز به نقل از ساعت 24- ثبت نام ایران خودرو و سایپا تا عصر روز پنجم اجرای طرح وام 25میلیون تومانی خودرو به بیش از 110 هزار نفر و واریز وجه به حدود 101 هزار نفر رسید.


منبع: عالی نیوز (allinews.ir)

ارسال شده در توسط ابوعلی
عالی نیوز به نقل از تیتر1 :13آبان 1358 یادآور 3 واقعه مهم در سه دوره متفاوت، در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

در مهر ماه سال 1343 مصونیت اتباع آمریکایی، بصورت لایحه قانونی در هیئت دولت تصویب شد. امام خمینی ضمن ایراد سخنرانی کوبنده ای، مخالفت خود را با این قانون استعماری اعلام کردند. به دنبال این اعتراض در 13 آبان همان سال، رژیم پهلوی  ایشان را دستگیر و سپس به ترکیه تبعید کرد.

سالها بعد در 13 آبان 1357 به دنبال تعطیلی مدارس و خروش عظیم دانش آموزان علیه رژیم سلطنتی و سپس شهادت 56 نفر از دانش آموزان و دانشجویان معترض در دانشگاه تهران، به همگان اثبات شد که یاران امام (ره) که زمانی در گهواره بودند، اکنون به پا خاسته و  این روز را به نام خود در تاریخ ثبت کردند ….


ارسال شده در توسط ابوعلی
<      1   2   3   4      >