سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عالی نیوز


گل رازقی
نجفی از قیدار
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بلوچستان
محفل آشنایان((IMAN))
چرخ خیاطی
دنیای عکس و اطلاعات
بهارانه
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
نگاهی نو به مشاوره
Mystery
کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب
صراط مستقیم
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید
گیاه پزشکی 92
دوربین مدار بسته
دریــــــــای نـــور
تنهای93
ما تا آخرایستاده ایم
هدهد
شهادت به روز
محمدمبین احسانی نیا
کوثر ولایت
کوثر ولایت
سرزمین رویا
من.تو.خدا
قـــ❤ــلـــــب هـــــای آبـــــی انــ❤ـــاری
mystery
نت سرای الماس
من،منم.من مثل هیچکس نیستم
پاتوق دختر و پسرای ایرونی
ܓ✿ دنـیــــاﮮ مـــــــن
Hunter
ســـــــــرزمـــــــیـــن آهــــــن
من و کمیشان
آبسردکن جهنم
عکس-های-جدید-از-سریال-سرزمین-آهن
دوست جوان-------عشق جوان
دوستانه
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
تینا!!!!
شیاطین سرخ
*آوای سارا2*
°°FoReVEr••
احکام تقلید
•.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.•
زیر اسمان غربت
سکوت(فریاد)
ermia............
خیارج سرای من است
شیروخورشید
بـــآشــگــاه پَــــرواز ..
جوجو
دخترونه
افزودنی های گچ وسیمان
طراحی و انیمیشن
رهروان ولایت
شهدای ایران
عالی نیوز بلاگ
وبگاه عالی نیوز
عالی نیوزپرشین بلاگ
عالی نیوز میهن بلاگ
شاه تور نیوز
9جک9
دانلود آهنگ جدید
حامیان ولایت
آموزش خیاطی
جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی
آپلود عکس
**روژینا##
Biology Home
نشریه ی دوستی
سفارشات شهید ایرانمنش
میر سوس
بسیج صالحین
لینکدونی
جنبش اینتر نتی رهروان ولایت
دلمه پیچ, دستگاه دلمه پیچ Dolmer
نمونه سوالات پیش دانشگاهی و متوسطه رشته های ریاضی، تجربی، انسانی
زنگ تفریح
bakhtiyari20
بروزترین ها

 سمپاشی میلیونها هکتار از مزارع با تراکتور

وجود محصولات سمی در سفره ایرانیان ریشه در کمرنگ بودن مبارزه بیولوژیک با آفات، مصرف بی رویه سموم، نامناسب بودن تجهیزات و استاندارد نبودن سمپاش ها دارد که آینده کشاورزی کشور با رویه های موجود با چالش جدی مواجه خواهد شد.
محصولات سمی در سفره ایرانیان/ سمپاشی میلیونها هکتار از مزارع با تراکتور

عالی نیوز به نقل از گزارش خبرنگار مهر، تداوم روند نامناسب مصرف سموم کشاورزی در تولید محصول نگرانی هایی را بین کشاورزی و محققان ایجاد کرده است و به تاکید صاحبنظران، توجه به حفظ نباتات و کشاورزی ارگانیک باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

بررسی ها نماینگر آن است که بیشترین آفات در استان مازندران ناشی از مصرف سموم در تولید محصولات است و این استان در مصرف بی رویه و غیراصولی سموم شیمایی، وضعیت خوبی ندارند.

تولید سالانه پنج میلیون تن محصولات کشاورزی و نقش مهم و برجسته استان در تامین غذایی کشور، ضرورت اصلاح و بازنگری در قانون حفظ نباتات را الزامی می سازد.


ارسال شده در توسط ابوعلی

نقش بانک در اقتصاد در ابتدا به عنوان واسطه مالی بود یعنی بنابر نیازی که وجود داشت بانک ها برای پس انداز سرمایه مردم تشکیل شدند. وقتی درآمدها بالا رفت و پول وسیله مبادله شد نیاز به پس انداز به وجود آمد و بانکدارها این نقش را ایفا کردند. با جمع شدن منابع مالی در بانک ها آنها به مدخلی برای ورود به اقتصاد تبدیل شدند به این صورت که پس اندازها را با شرایطی به صورت تسهیلات به بنگاه ها و کسانی که نیازمند منابع مالی بودند پرداختند و از آن به بعد بانک به عنوان بخشی از اقتصاد در تولید، اشتغال و افزایش رفاه عمومی نقش مهمی ایفا کرد. اما در کشور ما بر خلاف بیشتر کشورهای صنعتی و پیشرفته بیشتر به جذب سرمایه های مردم علاقه نشان داد تا پرداخت تسهیلات و تأمین مالی واحدهای تولیدی. اکنون نیز آنچه در مورد تبلیغات بانک برای جلب مشارکت مردم می بینیم تبلیغ برای پس انداز بیشتر سرمایه در بانک است و از آن طرف هیچ اطلاعاتی در خصوص تأمین مالی و پرداخت تسهیلات به مردم داده نمی شود.

ارسال شده در توسط ابوعلی

راحتی در استفاده، تعمیر و نگهداری آسان، هزینه های عملیاتی پایین، سطوح ایمنی بالا و دوستدار محیط زیست بودن از جمله ویژگی های کلیدی هستند که می توانند هواپیمای RX1E را در کانون توجه جهانی قرار داده و برای طیف گسترده ای از اهداف مانند گشت زنی هوایی، آموزش پرواز، سرگرمی و بررسی های نقشه برداری مورد استفاده قرار بگیرد.

عالی نیوز به نقل از عصر ایران، چین به زودی نخسین هواپیمای الکتریکی که به طور کامل در این کشور توسعه یافته است را وارد خط تولید می کند. طراحان این هواپیما چه در داخل و چه خارج از مرزهای چین بازار عظیمی را برای آن پیش بینی کرده اند. هواپیمای RX1E قرار است تا پیش از پایان سال جاری میلادی گواهینامه صلاحیت پرواز خود را از اداره هوانوردی چین دریافت کند و انتظار می رود تولید آن از سال 2015 آغاز شود.

هواپیمای الکتریکی RX1E در آستانه تولید انبوه

 


ارسال شده در توسط ابوعلی
آنها پرچم خود را به اهتزاز در آورده، دادگاه‌ها و وزارتخانه‌های خاص خود را شکل داده، پاسپورت صادر کرده و پلاک‌هایی برای خودروها هم صادر کرده‌اند. اکنون اما رهبران داعش در پی ابداعی جدید و شوکه‌کننده هستند.

عالی نیوز به نقل از عصر بانک؛ آنها این بار در صددند تا واحد پول خاص خود را برقرار کنند. داعش در بیانیه‌ای که روز پنج‌شنبه منتشر کرد ضمن اعلام رهایی از «نظام اقتصادی شیطان محور جهانی» و «نظام مالی دیکتاتوری جهانی» افزود که سکه‌های طلا، نقره و مس ضرب خواهد کرد؛ سکه‌هایی شبیه به دوران خلافت در قرن هفتم هجری. این بیانیه افزود:




لطفاً دامه مطلب را با کلیک اینجا مطالعه فرمایید 

ارسال شده در توسط ابوعلی

توضیح: متن
حاضر مصاحبه‌ی هفته نامه پنجره با حجت الاسلام رضا صنعتی درباره‌ی اختلاف روایت آیت الله هاشمی رفسنجانی و آیت الله مصباح یزدی درباره‌ی یک دیدار تاریخی است. صنعتی در وب سایت خود نوشته است: متأسفانه علی‌رغم تعهدی که داده شده بود، بخش‌هایی از این مصاحبه در هفته نامه‌ی مذکور سانسور شده است. شما را به مطالعه متن کامل این مصاحبه دعوت می‌کنیم.

***


ارسال شده در توسط ابوعلی

ابوبکر بغدادی: ابراهیم عواد ابراهیم البدری القرشی السامرائی که سابقاً با اسامی دکتر ابراهیم و ابودعاء شناخته می‌شد، و امروزه عمدتاً تحت عنوان ابوبکر بغدادی شناخته می‌شود.

عالی نیوز به نقل از گزارش زیست آنلاین از عصر ایران: ابوبکر بغدادی، ابراهیم عواد ابراهیم البدری القرشی السامرائی که سابقاً با اسامی دکتر ابراهیم و ابودعاء شناخته می‌شد، و امروزه عمدتاً تحت عنوان ابوبکر بغدادی شناخته می‌شود.


یک بار هم در تلاش برای اینکه خودش را از نسل محمد معرفی کند، خود را ابو بکر البغدادی الحسینی الهاشمی القرشی معرفی کرد و هم‌اکنون هم با نام امیر المومنین الخلیفه ابراهیم شناخته می‌شود.

«ابوبکر بغدادی» قبل از اعلام خلافت +عکس

 


ارسال شده در توسط ابوعلی

این روزنامه در شماره پنجشنبه خود افزود: مذاکرات میان ایران و قدرتهای جهانی به نقطه حساسی رسیده و با اینکه خاورمیانه در حال جوشش است اما علایم خوشبینانه ای در این خصوص وجود دارد. این روزنامه افزود: رسیدن به یک توافق نهایی در قبال برنامه هسته ای ایران همچنان نزدیکتر به نظر می رسد که خود یک دگرگونی تاریخی محسوب می شود و هفته آینده در وین آخرین مرحله مذاکرات میان تهران و شش کشور مذاکره کننده برگزار خواهد شد. این روزنامه به نقل از خانم "اما بونینو" وزیر خارجه اسبق ایتالیا که تاکنون بارها به اتحادیه اروپا هشدار داد که "پنجره نیمه باز ایران با حسن روحانی و ظریف برای همیشه باز نمی ماند " نوشت: ایران و گروه 1+5 تاکنون آنقدر به پایان یک توافق نزدیک نشده بودند.


ارسال شده در توسط ابوعلی
   1   2   3      >