سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عالی نیوز


گل رازقی
نجفی از قیدار
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بلوچستان
محفل آشنایان((IMAN))
چرخ خیاطی
دنیای عکس و اطلاعات
بهارانه
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
نگاهی نو به مشاوره
Mystery
کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب
صراط مستقیم
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید
گیاه پزشکی 92
دوربین مدار بسته
دریــــــــای نـــور
تنهای93
ما تا آخرایستاده ایم
هدهد
شهادت به روز
محمدمبین احسانی نیا
کوثر ولایت
کوثر ولایت
سرزمین رویا
من.تو.خدا
قـــ❤ــلـــــب هـــــای آبـــــی انــ❤ـــاری
mystery
نت سرای الماس
من،منم.من مثل هیچکس نیستم
پاتوق دختر و پسرای ایرونی
ܓ✿ دنـیــــاﮮ مـــــــن
Hunter
ســـــــــرزمـــــــیـــن آهــــــن
من و کمیشان
آبسردکن جهنم
عکس-های-جدید-از-سریال-سرزمین-آهن
دوست جوان-------عشق جوان
دوستانه
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
تینا!!!!
شیاطین سرخ
*آوای سارا2*
°°FoReVEr••
احکام تقلید
•.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.•
زیر اسمان غربت
سکوت(فریاد)
ermia............
خیارج سرای من است
شیروخورشید
بـــآشــگــاه پَــــرواز ..
جوجو
دخترونه
افزودنی های گچ وسیمان
طراحی و انیمیشن
رهروان ولایت
شهدای ایران
عالی نیوز بلاگ
وبگاه عالی نیوز
عالی نیوزپرشین بلاگ
عالی نیوز میهن بلاگ
شاه تور نیوز
9جک9
دانلود آهنگ جدید
حامیان ولایت
آموزش خیاطی
جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی
آپلود عکس
**روژینا##
Biology Home
نشریه ی دوستی
سفارشات شهید ایرانمنش
میر سوس
بسیج صالحین
لینکدونی
جنبش اینتر نتی رهروان ولایت
دلمه پیچ, دستگاه دلمه پیچ Dolmer
نمونه سوالات پیش دانشگاهی و متوسطه رشته های ریاضی، تجربی، انسانی
زنگ تفریح
bakhtiyari20
بروزترین ها

مسئول بخش حشرات دفتر موزه تاریخ طبیعی و ذخایر گنتیکی سازمان حفاظت محیط زیست از بروز پدیده مگس‌های سفید همزمان با گرم‌شدن هوا در ایران خبر داد.

هجوم دوباره مگس های سفید به ایران

عالی نیوز به نقل از گزارش فرجام، علیرضا نادری درخصوص بروز پدیده مگس سفید با گرم شدن هوا در کشور گفت: مسلماً این اتفاق دوباره خواهد افتاد و تا کنون در جنوب تهران نیز مشاهده شده است و احتمالاً پدیده مگس سفید با گرم شدن هوا افزایش یابد و طغیان این مگس‌ها را در کشور شاهد باشیم.

مسئول بخش حشرات دفتر موزه تاریخ طبیعی و ذخایر گنتیکی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه این مگس‌ها بیماری زا نیستند ولی باعث آزار و اذیت می‌شوند، افزود: باید دستگاه‌های مسئول جمع شوند و کمیسیونی برای مقابله با این پدیده تشکیل شود زیرا در سال گذشته در 4 استان البرز، قزوین، کرمان و تهران شاهد پدیده مگس سفید بودیم.

وی در تشریح نحوه زندگی این حشرات گفت: حشره مگس سفید که به آنها عسلک پنبه نیز گفته می‌شود حتی درگیاهان تزئینی هم زندگی می‌کنند و شیره فرآورده گیاه را می‌خورند و باعث خشکیدگی آن می‌شوند و باغدارها سم‌پاشی می‌کنند که این برای ما خطرناک است. 

نادری با اشاره به اینکه هنوز منشاء حضور مگس های سفید را پیدا نکرده‌ایم گفت: در سال قبل شهرداری اقدام به نصب کارت‌های زرد چسبناکی بر روی درختان می‌کرد که یک کمک ناچیزی محسوب می‌شد و 700 تا 1000 مگس سفید به این کارت‌ها می‌چسبید اما هیچ سازمان و نهاد دیگری در این زمینه کمکی نکرد.

مسئول بخش حشرات دفتر موزه تاریخ طبیعی و ذخایر گنتیکی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه هنوز سازمان محیط زیست و سازمان‌های دیگر به ما ماموریت نداده‌اند که روی این پدیده تحقیق و کار کنیم گفت: مردم هیچ کاری در قبال بروز این پدیده و مقابله با آن نمی‌توانند انجام دهند و تنها کاری که از دستشان برمی‌آید این است که کارت‌های زرد چسبناک را از مراکز کشاورزی و شهرداری‌ها بگیرند و در حیاط خانه‌ها نصب کنند تا حداقل بتوانند 20 تا 30 درصد از این مگس‌ها را از بین ببرند.


ارسال شده در توسط ابوعلی

دولت مصرف کالاهای خارجی را برخود حرام کند/کلید مشکلات در داخل است

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید براینکه کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست، در داخل کشور است، بیان داشتند: تقویت تولید داخلی ستون فقرات حل مشکلات کشور است.

عالی نیوز به نقل از گزارش خبرگزاری مهر، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با تبیین وظایف مسئولان، دستگاهها و عناصر مختلف مرتبط با تولید داخلی و تأکید بر مبارزه واقعی با فساد و قاچاق، خاطرنشان کردند: کلید حل مشکلات اقتصادی مردم و معضلات جامعه کارگری، نه در خارج بلکه در داخل و «تقویت و رونق تولید داخلی» است.


ارسال شده در توسط ابوعلی
شلوار تنگ ممنوع!

افرادی که در تمام طول روز با شلوارهای تنگ و فاق کوتاه کار می‌کنند، اگر به کشاله‌های ران خود به‌دقت نگاه کنند، ممکن است لکه‌های قهوه‌ای رنگی را ببینند که همان قارچ پوستی است.

عالی نیوز به نقل از سیمرغ؛ بررسی‌های اخیر نشان می‌دهند تعداد، شکل و حرکت اسپرم مردان نسبت به 30 سال گذشته تا حد زیادی آسیب‌دیده است. این میزان در بررسی‌های مختلف 50-30 درصد گزارش‌ شده‌است. زندگی مدرن امروزی، آثار زیانبار زیادی روی دستگاه تناسلی مردان و زنان داشته است. حیات هر عضوی در بدن، به گردش خون و اکسیژن‌رسانی مناسب بستگی دارد. به همین دلیل وقتی جریان خون قلب مختل می‌شود، دچار سکته قلبی می‌شویم. لباس‌های نامناسب و نشستن طولانی‌مدت به‌خصوص در وضعیت‌های خاص نیز جریان خون ناحیه دستگاه تناسلی را مختل می‌کند و گاهی آن را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.


ارسال شده در توسط ابوعلی

نتیجه تصویری برای روابط ایران وآمریکا+تصاویر

ملاقات محمدجواد ظریف، وزیرخارجه کشورمان با همتای آمریکایی خود جان کری در محل اقامت هیأت ایرانی در کنار سخنان رئیس‌جمهور اهمیت زیادی دارد.

عالی نیوز به نقل از نشان آنلاین؛ واقعیت این است که با حل پرونده هسته‌ای با کلیدی که آقای روحانی آن را نمایان کردند، می‌تواند سرآغاز باز شدن قفل‌های بزرگ دیگری باشد به این معنی که حل پرونده هسته‌ای ایران، تنها حل پرونده هسته‌ای نیست! بلکه نشانگر اراده جامع و همه‌‌جانبه از سوی دولت‌های آمریکا و ایران برای این منظور است که حل پرونده هسته‌ای را پلی برای پایان بحران بی‌اعتمادی تاریخی میان خود قرار دهند و این روش می‌تواند الگوی مناسبی برای مذاکره در حوزه‌های دیگر باشد. جمهوری اسلامی ایران توان فوق‌العاده‌ای در حل‌وفصل مشکلات منطقه‌ای دارد. مشکلات امروز ایالات متحده و دولت‌های غربی درمنطقه خاورمیانه فراوان است و آن‌ها به‌خوبی می‌دانند متحدان سنتی آن‌ها قادر به حل این بحران‌ها نیستند.


ارسال شده در توسط ابوعلی
عالی نیوز به نقل از ایسنا، سمیه مهری که در اردیبهشت‌ماه سال 90 از سوی همسرش مورد
اسیدپاشی قرار گرفته بود، بعد از مدت‌ها تحمل بیماری و دو روز بستری‌شدن در بیمارستان و
زیر چادر اکسیژن بودن، به دلیل از کار افتادگی ریه در اثر زخم‌های ناشی از اسید در یکی از
بیمارستان‌های تهران درگذشت. 

سمیه که از روز جمعه (همزمان با روز مادر) دیگر به سختی نفس می‌کشید توسط مادرش به

بیمارستان برده شد، تا شاید امیدی به درمانش باشد.

 


ارسال شده در توسط ابوعلی
نتیجه تصویری برای دندان جرم دار
با استفاده از یک جرم‌گیر حرفه‌ای دندان (دنتال پیک)، جرم‌های زرد را از روی دندان‌ های خود بخراشید. مراقب باشید لثه‌ها را نخراشید، زیرا این کار موجب سوزش و ناراحتی شده و احتمال آسیب وجود دارد.

عالی نیوز به نقل از بوشهر نیوز:، دهان خود را با شوینده‌ ضدعفونی‌کننده بشویید و این کار را یک روز در میان تکرار کنید تا تشکیل جرم‌ها را کنترل نمایید.


با گذر زمان مقداری جرم روی دندان‌ها ایجاد می‌شود، و اگر این جرم‌ها کنترل نشوند می‌توانند موجب بیماری پریودنتال (بیماری بافت‌های نگه‌دارنده‌ی دندان‌ها) شوند. باوجودی که بهترین روش برای از بین بردن جرم‌ دندان‌ها رفتن به دندانپزشکی و تمیز کردن حرفه‌ای است،

ارسال شده در توسط ابوعلی
تاسیسات هسته ای/عالی نیوز
یک روزنامه غربی از آغاز نوعی رقابت میان آزمایشگاه های اتمی آمریکا با نظارت ارنست مونیر وزیر انرژی امریکا برای یافتن راه متوقف کردن پیشرفت هسته ای ایران خبر داد.
 
عالی نیوز: گزارش مهر به نقل از نیویورک تایمز، هر چند که دور جدید مذاکرات هسته ای ایران در آستانه آغاز شدن است اما با این وجود آزمایشگاه های اتمی آمریکا در حال بررسی این نکته هستند که چگونه می توانند با وجود فعال بودن تاسیسات هسته ای ایران جلوی پیشرفت هسته ای این کشور را بگیرند. 

ارسال شده در توسط ابوعلی
   1   2      >