سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عالی نیوز


گل رازقی
نجفی از قیدار
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بلوچستان
محفل آشنایان((IMAN))
چرخ خیاطی
دنیای عکس و اطلاعات
بهارانه
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
نگاهی نو به مشاوره
Mystery
کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب
صراط مستقیم
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید
گیاه پزشکی 92
دوربین مدار بسته
دریــــــــای نـــور
تنهای93
ما تا آخرایستاده ایم
هدهد
شهادت به روز
محمدمبین احسانی نیا
کوثر ولایت
کوثر ولایت
سرزمین رویا
من.تو.خدا
قـــ❤ــلـــــب هـــــای آبـــــی انــ❤ـــاری
mystery
نت سرای الماس
من،منم.من مثل هیچکس نیستم
پاتوق دختر و پسرای ایرونی
ܓ✿ دنـیــــاﮮ مـــــــن
Hunter
ســـــــــرزمـــــــیـــن آهــــــن
من و کمیشان
آبسردکن جهنم
عکس-های-جدید-از-سریال-سرزمین-آهن
دوست جوان-------عشق جوان
دوستانه
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
تینا!!!!
شیاطین سرخ
*آوای سارا2*
°°FoReVEr••
احکام تقلید
•.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.•
زیر اسمان غربت
سکوت(فریاد)
ermia............
خیارج سرای من است
شیروخورشید
بـــآشــگــاه پَــــرواز ..
جوجو
دخترونه
افزودنی های گچ وسیمان
طراحی و انیمیشن
رهروان ولایت
شهدای ایران
عالی نیوز بلاگ
وبگاه عالی نیوز
عالی نیوزپرشین بلاگ
عالی نیوز میهن بلاگ
شاه تور نیوز
9جک9
دانلود آهنگ جدید
حامیان ولایت
آموزش خیاطی
جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی
آپلود عکس
**روژینا##
Biology Home
نشریه ی دوستی
سفارشات شهید ایرانمنش
میر سوس
بسیج صالحین
لینکدونی
جنبش اینتر نتی رهروان ولایت
دلمه پیچ, دستگاه دلمه پیچ Dolmer
نمونه سوالات پیش دانشگاهی و متوسطه رشته های ریاضی، تجربی، انسانی
زنگ تفریح
bakhtiyari20
بروزترین ها

مرجع : خبرگزاری فارس
پنجمین دور مذاکرات جامع ایران و گروه 1+5 در حالی وارد روز چهارم خود شده که طرفین هنوز تا دست‌یابی به توافق نهایی فاصله دارند اما خبرها حاکی از آغاز تدوین متن توافقنامه است.
خطوط قرمز مذاکرات هسته‌ای+ اینفوگرافی
به گزارش افکارنیوز، مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 روز جمعه در حالی پیگیری می‌شود که طرفین فضای روز اول  و دوم گفت‌وگوها را «مثبت» ارزیابی کرده و گفتند که همه طرف‌ها با جدیت در حال مذاکره هستند. این پنجمین دور از سری مذاکراتی است که بعد از توافق موقت ژنو با هدف دستیابی به راهکاری جامع و بلندمدت، در شهر وین اتریش برگزار می‌شود. بر اساس برنامه اقدام مشترک، طرفین باید تا روز 29 تیر (20 جولای) بر راهکار جامع به توافق برسند. با این حال وجود اختلافات زیاد میان مواضع مذاکره‌کنندگان موجب شده تا تردید‌هایی نسبت به حصول توافق تا آن تاریخ ایجاد شود. مهلت مذاکرات برای یک دوره 6 ماهه دیگر نیز قابل تمدید است، اما از آنجا که این تمدید می‌تواند موجب پیچیدگی اوضاع شود، همه طرف‌ها در تلاشند تا در فرجه 6 ماهه کنونی به توافق دست یابند.

آنچه همواره در خصوص مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران با گروه موسوم به پنج بعلاوه یک قابل ذکر است خطوط قرمزی است که رهبری معظم انقلاب نظر به مطالبات مردمی درباره توانمندی هسته ای ایران بارها گوشزد کرده اند. برای اطلاع از محورهای خطوط قرمز مذاکرات هسته ای اینفوگرافی اداره کل بین الملل را مشاهده کنید.

 

کد مطلب: 342716

ارسال شده در توسط ابوعلی
دانشمندان دانشگاه ییل از نوعی داروی آرتریت روماتوئید برای رشد‌دادن دوباره و کامل موی بدن و سر یک مرد 25 ساله استفاده کردند.
پایگاه خبری تحلیلی هدانا (HODANA.IR): محققان داروی tofacitinib citrate را بر بدن این مرد که نامش ذکر نشده، اعمال کردند.

 

وی از بیماری طاسی خودایمنی alopecia universalis رنج می‌برد. گفته می‌شود ظرف هشت ماه موی سر، صورت و تمامی بدن او دوباره رشد کرد.

 

این بیمار روزانه 10 میلی‌گرم از داروی مزبور را به مدت دو ماه استفاده می‌کرد و برای سه ماه بعد نیز روزانه 14 میلی‌گرم از آن را مصرف می‌کرد. در نهایت موی سر، ابروها، مژه‌ها، صورت، زیربغل و دیگر اندام بدن او دوباره رشد کرد و در ماه هشتم بیمار تمامی موی خود را به دست آورد.

 

این بیمار عوارض جانبی از خود بروز نداد و پزشکان نیز هیچ‌ گونه ناهنجاری آزمایشگاهی را در این مطالعه مشاهده نکردند.

 

دانشمندان معتقدند این دارو با غیرفعال‌کردن حمله سیستم ایمنی به فولیکول‌های مو عمل می‌کند. با این حال آن‌ها معتقدند tofacitinib citrate روی تعدادی از افراد و نه تمامی آن‌ها عمل می‌کند.

 

جزئیات این دستاورد علمی در Journal of Investigative Dermatology منتشر شد.


 







ارسال شده در توسط ابوعلی
روزی عابری هنگام گذر از کنار این اثر به من گفت که دیدن این کار این مفهوم را به او منتقل می‌کند که افراد خودشان باید خوشبختی را به زندگیشان بیاورند و بعد من هم احساس کردم که درست است و خوشبختی خودش نمی‌آید و تصویر این اثر با پسر بچه‌ای که ابری را بالای سر گلی نگه داشته است، چنین مفهومی را به مخاطب منتقل می‌کند.
همیشه در سید خندان باران می‌بارداگر از روز شنبه 31 خردادماه، از زیر پل سید خندان گذر کنید، پسرکی را می‌بینید که ابری را با طناب بر بالای سر یک گل سرخ نگه داشته و از آن ابر بی‌وقفه بر گل باران می‌بارد.

 

فرزانه عبدلی - طراح این اثر حجمی- در گفت و گو با ایسنا، درباره‌ این اثر اظهار کرد: سال گذشته سازمان زیبا سازی شهرداری تهران برای تهیه‌ طرحی از مدل‌های مختلف آب‌نما، برای نصب در سطح شهر تهران فراخوانی داد که من در آن شرکت کردم و طرحی که ارایه کرده بودم انتخاب شد. به دنبال آن؛ قرارداد تهیه‌ این اثر در اسفند ماه سال گذشته با من بسته شد و تهیه‌ آن هم از عید تا امروز طول کشیده‌ است.

 

همیشه در سید خندان باران می‌بارداو افزود: این اثر تصویر پسر بچه‌ای‌ست که ابری را با طناب در دستانش نگه داشته‌است و از آن ابر بر شاخه گلی که زیر آن قرار دارد باران می‌بارد.

ابتدا تصمیم داشتم که این اثر را بدون حضور پسرک ترسیم کنم. به این صورت که ابر به جای وصل شدن به طنابی در دستان آن کودک، متصل به چوبی بر زمین باشد ولی بعد احساس کردم که تصویر این اثر با پسر بچه، شازده کوچولو را به خاطر می‌آورد و جالب‌تر است در نتیجه پسرک را به این کار اضافه کردم.

 

این هنرمند درباره‌ مفهوم اثرش توضیح داد: در ابتدا مفهومی که درباره‌ این اثر در ذهن داشتم، محافظت و تلاش برای حفظ لطافت‌های زندگی بود ولی هنگام اجرای طرح مفهومی دیگر به ذهنم رسید.

روزی عابری هنگام گذر از کنار این اثر به من گفت که دیدن این کار این مفهوم را به او منتقل می‌کند که افراد خودشان باید خوشبختی را به زندگیشان بیاورند و بعد من هم احساس کردم که درست است خوشبختی را باید خودمان به زندگی بیاوریم وگرنه خودش نمی‌آید و تصویر این اثر با پسر بچه‌ای که ابری را بالای سر گلی نگه داشته است، نشان می‌دهد چنین مفهومی را به مخاطب منتقل می‌کند.

 

همیشه در سید خندان باران می‌بارداین مجسمه‌ساز در بخشی از سخنانش درباره‌ سابقه‌ هنری خود بیان کرد: بارها در نمایشگاه‌های گروهی و بی‌نیال‌ها برای تهیه‌ مجسمه‌های شهری شرکت کرده‌ام. چند طرح هم برای سازمان زیباسازی شهرداری ارایه کرده‌ام.‌ از جمله آن‌ها می‌توان به اثری شبیه به یک موج ماهی اشاره کرد که در خیابان شهید دستاری نصب شده است و متاسفانه همه‌ قسمت‌های آن را کنده‌اند.

همچنین طرحی دیگر را به بی‌نیال شهری ارایه کردم که به عنوان طرح دوم انتخاب شده بود و در میدانی در شهر مشهد اجرا شد. طرح دیگری با نام گل قالی نیز ارایه کردم که در پارک چیتگر اجرا و به نمایش در آمده است.

همیشه در سید خندان باران می‌بارد

ارسال شده در توسط ابوعلی

 

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی

استاد حوزه و دانشگاه:

عالی نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه شهدا در همه حال به رعایت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی تاکید داشته‌اند، گفت: دشمن امروز با ابزار فیس‌بوک حجاب اسلامی زنان را نشانه گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی در مراسم یادواره شهدای محله سرخبنده رشت در مسجد بقیةالله این شهر، اظهار کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس تربیت‌شده فرهنگ و مکتب عاشورا هستندکه از جان و مال خود را در راه پاسداری از میهن اسلامی گذشتند.

وی با اشاره به اینکه خائنان به شهدا در هر لباس و جایگاهی که باشند، پاسخ محکمی از جانب این مجاهدان راه خدا می‌گیرند، افزود: شهدای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختف نمونه بودند که در عالم نمونه ندارند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهدا در همه حال به رعایت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی تاکید داشته‌اند، تاکید کرد: دشمن امروز با ابزار فیس‌بوک حجاب اسلامی زنان را نشانه گرفته است.

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی، خاطرنشان کرد: رواج بی‌عفتی و بی‌حجابی در هر جامعه‌ای نشانه خطری بزرگ است که باید در رفع آن تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا باید با دو هدف اصلی انجام شود، تصریح کرد: هدف اول، عرض ادب و احترام به خانواده شهدا است که چنین فرزندانی را تربیت کرده و تقدیم اسلام کردند.

استاد حوزه و دانشگاه، بیان کرد: هدف دوم نیز بدست‌آوردن اخلاق و منش شهدا است که با چه رویکردی به جنگ با باطل رفتند.

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی با بیان اینکه شهدا بزرگترین امتحان در بندگی را انجام دادند، اظهار کرد: باید ضمن تجدید پیمان با شهدا، گام‌های عملی در راه آنان برداریم.

انتهای پیام/


ارسال شده در توسط ابوعلی
یکی از مدیران اجرایی شرکت رنو گفت: این شرکت در حال مذاکره با دولت‌های آمریکا و فرانسه بر روی این مسئله است.
کد خبر: 409408
   - 
خبرگزاری رویترز اعلام کرد شرکت رنو برای فعالیت در ایران علاوه بر دولتهای آمریکا و فرانسه با بانک‌های بین‌المللی و بانک ترکیه نیز وارد مذاکره شده است.

به گزارش فارس، به  نقل از رویترز، شرکت خودروسازی رنوی فرانسه به دنبال پیداکردن شریک مالی برای از سر گیری تولید خودرو در ایران است.

یکی از مدیران اجرایی شرکت رنو گفت: این شرکت در حال مذاکره با دولت‌های آمریکا و فرانسه بر روی این مسئله است.

شرکت رنو به دنبال این است که مونتاژ خودرو را هم در شرکت‌های ایران خودرو و پارس خودرو انجام دهد تا این شرکت‌ها به وضعیت مناسبشان قبل از آغاز تحریم‌ها در سال 2011 برسند.

رئیس اجرایی این شرکت ژروم استول در یک مصاحبه خبری اظهارداشت: «آنچه ما به دنبالش هستیم یک شریک مالی مناسب است، کسیکه به تمام تعهدات بین‌المللی عمل کند و ما را قادر می‌سازد که فعالیت خود را در ایران از سر بگیریم.»

وی گفت: «ما تنها سعی می‌کنیم که موقعیت خود را به مسئولان اجرایی آمریکا و فرانسه توضیح بدهیم که چه میخواهیم و چگونه می‌خواهیم به پیش برویم و چطور می‌خواهیم فعالیت اقتصادی کنیم.»

وی ادامه داد: «شرکت رنو با بانک‌های ترکیه و بانک‌های بین‌المللی دیگر نیز وارد مذاکره شده است.

شرکت رنو  اعلام کرد در ماه ژانویه ارسال محموله‌ها را به ایران آغاز کرده بود و انتظار داشت در نیمه نخست سال 2014 تولید خودرو در ایران در سطح وسیعی صورت گیرد، در همان زمان شرکت رنو اعلام کرد موافقت موقت برای آزادسازی بخشی از تحریم‌ها اجازه داد تا در سطح بسیار کمی ارسال تجهیزات برای مونتاژ کردن خودرو در ایران انجام شود ».

تولید خودرو در صنعت ایران به طور فوق‌العاده ای برای بخش خاورمیانه مطابقت دارد به‌رغم تحریم‌ها در سال، 2011 1.6 میلیون خودرو در این کشور تولید شد.


ارسال شده در توسط ابوعلی
اینجا زنجان است امام جمعه زنجان
آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به آغاز هفته قوه قضائیه اظهار کرد: قوه قضائیه پناهگاهی برای مظلومان و محلی برای برطرف کردن خصومت‌ها است.
به گزارش روزنو، وی با اشاره به برخی از وظایف قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد بر لزوم جدیت این قوه در برخورد با مفاسد اقتصادی تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت دکتر شهید چمران بیان کرد: شهید چمران حامی مستضعفین و جهادگر در عرصه علم و دانش بودند.
این مسئول در ادامه با اشاره به انتخابات سال گذشته و حماسه‌آفرینی مردم و اقدامی که رئیس جمهوری کشورمان در خصوص ملاقات با رقبای انتخاباتی خود طی روزهای گذشته انجام دادند، تصریح کرد: این برنامه موجب وحدت بیشتر در کشور می‌شود.
آیت‌الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات کشورهای مستکبر چون آمریکا در منطقه افزود: این کشور برای حکومت دست نشانده خود در سوریه، به حمایت از تروریست‌های داعش می‌پردازد و هزاران انسان بیگناه را می‌کشد.
وی خاطر نشان کرد: جالب این است که کشور آمریکا با گستاخی تمام شرط مقابله با داعش را کنار گذاشتن نوری‌المالکی بیان می‌کند.
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه نیروهای داعش دست پرورده و پرورش یافته دولت آمریکا هستند، بیان کرد: خود استکبار جهانی نیز می‌داند که اگر نیروهای داعش در منطقه نابود نشود، بلای جان آنها خواهد بود.
منبع: فارس

ارسال شده در توسط ابوعلی
در بیوگرافی داریوش فرضیایی آمده است: وی متولد اول مرداد 1352 در تهران است. مادرش گیلانی و پدرش ترک آذری هستند.

جام جم:داریوش فرضیایی با انتشار این عکس در شبکه اینستاگرام از درگذشت پدرش خبر داد و نوشت: «پدر عزیزم تولدت مبارک ؛ خوش بحالت که زنده شدی و ما همچنان مرده در این دنیای بی ارزش غوطه وریم.. شادی روح همه رفتگان صلوات»

در بیوگرافی داریوش فرضیایی آمده است: وی متولد اول مرداد 1352 در تهران است. مادرش گیلانی و پدرش ترک آذری هستند.

از سال 1373 و در 21 سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ‌های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود. با برنامه او «ما و شما» که به کارتون‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد.

چهره گریان عموپورنگ در کنار پیکر پدرش+عکس


حدود هزار نفر از اعضای اینستاگرام در کامنت هایشان فوت پدر را به عموپورنگ تسلیت گفته اند. در یکی از این پیام ها آمده است: «عمو ما عادت نداریم گریون ببینیمتا....محکم باش» فرد دیگری هم نوشته است: «من رفتم شاید چند روز توی ایستاگرام نیام آخه ناراحتیه عمو رو که می بینم طاقت نمیارم». سایت «جام جم سیما» ضمن عرض تسلیت به مجری توانمند تلویزیون برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجری جزیل آرزو دارد.


ارسال شده در توسط ابوعلی
   1   2   3   4   5   >>   >