سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عالی نیوز


گل رازقی
نجفی از قیدار
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بلوچستان
محفل آشنایان((IMAN))
چرخ خیاطی
دنیای عکس و اطلاعات
بهارانه
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
نگاهی نو به مشاوره
Mystery
کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب
صراط مستقیم
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید
گیاه پزشکی 92
دوربین مدار بسته
دریــــــــای نـــور
تنهای93
ما تا آخرایستاده ایم
هدهد
شهادت به روز
محمدمبین احسانی نیا
کوثر ولایت
کوثر ولایت
سرزمین رویا
من.تو.خدا
قـــ❤ــلـــــب هـــــای آبـــــی انــ❤ـــاری
mystery
نت سرای الماس
من،منم.من مثل هیچکس نیستم
پاتوق دختر و پسرای ایرونی
ܓ✿ دنـیــــاﮮ مـــــــن
Hunter
ســـــــــرزمـــــــیـــن آهــــــن
من و کمیشان
آبسردکن جهنم
عکس-های-جدید-از-سریال-سرزمین-آهن
دوست جوان-------عشق جوان
دوستانه
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
تینا!!!!
شیاطین سرخ
*آوای سارا2*
°°FoReVEr••
احکام تقلید
•.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.•
زیر اسمان غربت
سکوت(فریاد)
ermia............
خیارج سرای من است
شیروخورشید
بـــآشــگــاه پَــــرواز ..
جوجو
دخترونه
افزودنی های گچ وسیمان
طراحی و انیمیشن
رهروان ولایت
شهدای ایران
عالی نیوز بلاگ
وبگاه عالی نیوز
عالی نیوزپرشین بلاگ
عالی نیوز میهن بلاگ
شاه تور نیوز
9جک9
دانلود آهنگ جدید
حامیان ولایت
آموزش خیاطی
جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی
آپلود عکس
**روژینا##
Biology Home
نشریه ی دوستی
سفارشات شهید ایرانمنش
میر سوس
بسیج صالحین
لینکدونی
جنبش اینتر نتی رهروان ولایت
دلمه پیچ, دستگاه دلمه پیچ Dolmer
نمونه سوالات پیش دانشگاهی و متوسطه رشته های ریاضی، تجربی، انسانی
زنگ تفریح
bakhtiyari20
بروزترین ها

معیار استخراج احکام و فتاوای فقهی و شرعی ما سیره رسول الله (ص) است نه سیره دادگاه های تفتیش عقاید و انکیزاسیون، چرا فقه را به فضاحت می کشید؟ کجای فقه ما انتقام جویی را ترویج کرده است؟ چرا به عنوان یک فقیه، احکام دین را مسخره می کنید؟

آیت الله میر سیّد محمد یثربی*- امروز هر کسی مدعی تفسیر قرآن و مفسر قرآن است و در دایره تفسیر قرآن به یک اطلاعات و استنباط های بدون پشتوانه ای اندیشه می کند و به زبان می آورد و گاهی به وسیله صداوسیما منبرهای چند میلیونی در اختیار می گیرند و یک چیزهایی را به عنوان تفسیر قرآن و بی توجه به منابع روایی و علمی، به خورد مردم می دهند و مردم هم می گویند تلویزیون می گوید و فلان آیت الله در تلویزیون می گوید؛ این هم یکی از مصائبی است که امروزه روزگار ما را سخت کرده است.


ارسال شده در توسط ابوعلی

حاج شیخ حسین انصاریان در این دیدار صمیمانه به بیان خاطراتی از دوران مبارزه و سخنرانی‌های آیت‌الله هاشمی پرداخت

hashemirafsanjani.ir  - حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسین انصاریان به همراه فرزندان خویش و حجت‌الاسلام صابریان، مدیر مؤسسه دارالعرفان با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، در این دیدار که در فضایی صمیمی انجام شد، حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان از اوضاع عزاداری‌های امسال و رویکرد جوانان گفت و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز با تأکید بر تأثیر حضور جوانان در روضه‌خوانی‌ها، گفت: بیان واقعیت‌های زندگی اهل بیت(ع) برای هر انسان آزاده‌ای جذاب است.


ارسال شده در توسط ابوعلی

مداح های هیئت ها چقدر دریافت می کنند؟

 

عالی نیوز به نقل از کانون خبر : بعضی از هیات های مذهبی از بین اعضای خودشان، روحانی برای سخنرانی دارند که پولی بابت سخنرانی دریافت نمی کند، اما اغلب اعضای هیات ترجیح می دهند که برای ایام محرم روحانی دیگری را برای مراسم خود دعوت کنند تا سخنرانی متفاوتی نسبت به کل سال برای عزادارانشان تدارک ببینند.


ارسال شده در توسط ابوعلی

عالی نیوز؛ به گزارش بنکر به نقل از سایت طلا، کیتکو، موسسه مالی کردیت اگریکول اعلام کرد که بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا طی ماه های آینده تاثیر زیادی بر افزایش ارزش دلار و کاهش احتمالی قیمت طلا خواهد داشت.


ارسال شده در توسط ابوعلی

دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان ماءالشعیر و مالت از افزایش دو برابری مصرف ماءالشعیر خبر داد و گفت: ماءالشعیر از ماست تولید می‌شود؛ به طوری که عصاره ماست را گرفته و پس از فرآوری و اضافه کردن مواد دیگر، بسته‌بندی و به بازار عرضه می‌شود.

عالی نیوز به نقل از عصر بانک؛ حمیدرضا کمال علوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش هشت درصدی قیمت ماءالشعیر نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: سال گذشته قیمت یک لیتر ماءالشعیر 1750 تومان بود که امسال به 1900 تومان افزایش یافت.


ارسال شده در توسط ابوعلی

 

 
 
حوادث اسید پاشی اخیر در حالی رنگ و بوی سیاسی و اعتقادی گرفته که آمارها و پرونده‌های اسید پاشی در کشور نشان می‌دهد در هیچیک از حوادث مشابه چنین انگیزه‎‌هایی مطرح نبوده و به قربانیان بیشتر به دلایل شخصی تعرض شده است. البته برخی آسیب شناسان اجتماعی نسبت به ردپای "وندالیسم" و "آناتومی اجتماعی" در این حوادث هشدار داده اند.

عالی نیوز به نقل از عصر بانک؛ این روزها حادثه اسید پاشی در اصفهان یکی از مهمترین رویدادهایی است که فضای رسانه ای کشور را تحت شعاع قرار داده است. حتی این موج رسانه‌ای گاهی متاثر از سیاه نمایی رسانه های خارجی و معاند نظام است به نحوی که رسانه‌های فارسی زبان غربی این آسیب اجتماعی را به فروع دین مسلمانان (امر به معروف و نهی از منکر) و برخی گروه‌ها گره زده اند. شاید به جرات بتوان گفت که چاشنی این بمب فاسد خبری از شبکه های اجتماعی جرقه خورد و عنوان حمله اسید پاش ها به دختران بدحجاب یا چادری اصفهان آغاز شیطنت دیگری از سوی رسانه های غربی بود.


ارسال شده در توسط ابوعلی

این دانشمند ایرانی آزمایشات متعددی بر روی موشهای آزمایشگاهی انجام داده و متوجه شد با عملکرد این پلیمر، سطح کلسترول بد خون این حیوانات به طرز عجیبی تا 40 درصد کاهش پیدا می کند.

دانشمند ایرانی انستیتو تحقیقات Scripps کالیفرنیا دست به ابتکار عمل بزرگی زده و امید به زندگی سالم تر برای بیماران مبتلا به کلسترول بد خون را افزایش داده است.

خداحافظی با کلسترول بد خون با دستاورد دانشمند ایرانی

عالی نیوز به نقل از گزارش خبرگزاری مهر، رضا قدیری شیمیدان برجسته ایرانی انستیتو تحقیقات Scripps کالیفرنیا پلیمر جدیدی تولید کرده است که می تواند گره از مشکل حل نشده کاهش سطح کلسترول بد (LDL) خون باز کند.


ارسال شده در توسط ابوعلی
<      1   2   3      >