سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عالی نیوز


گل رازقی
نجفی از قیدار
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بلوچستان
محفل آشنایان((IMAN))
چرخ خیاطی
دنیای عکس و اطلاعات
بهارانه
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
نگاهی نو به مشاوره
Mystery
کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب
صراط مستقیم
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید
گیاه پزشکی 92
دوربین مدار بسته
دریــــــــای نـــور
تنهای93
ما تا آخرایستاده ایم
هدهد
شهادت به روز
محمدمبین احسانی نیا
کوثر ولایت
کوثر ولایت
سرزمین رویا
من.تو.خدا
قـــ❤ــلـــــب هـــــای آبـــــی انــ❤ـــاری
mystery
نت سرای الماس
من،منم.من مثل هیچکس نیستم
پاتوق دختر و پسرای ایرونی
ܓ✿ دنـیــــاﮮ مـــــــن
Hunter
ســـــــــرزمـــــــیـــن آهــــــن
من و کمیشان
آبسردکن جهنم
عکس-های-جدید-از-سریال-سرزمین-آهن
دوست جوان-------عشق جوان
دوستانه
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
تینا!!!!
شیاطین سرخ
*آوای سارا2*
°°FoReVEr••
احکام تقلید
•.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.•
زیر اسمان غربت
سکوت(فریاد)
ermia............
خیارج سرای من است
شیروخورشید
بـــآشــگــاه پَــــرواز ..
جوجو
دخترونه
افزودنی های گچ وسیمان
طراحی و انیمیشن
رهروان ولایت
شهدای ایران
عالی نیوز بلاگ
وبگاه عالی نیوز
عالی نیوزپرشین بلاگ
عالی نیوز میهن بلاگ
شاه تور نیوز
9جک9
دانلود آهنگ جدید
حامیان ولایت
آموزش خیاطی
جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی
آپلود عکس
**روژینا##
Biology Home
نشریه ی دوستی
سفارشات شهید ایرانمنش
میر سوس
بسیج صالحین
لینکدونی
جنبش اینتر نتی رهروان ولایت
دلمه پیچ, دستگاه دلمه پیچ Dolmer
نمونه سوالات پیش دانشگاهی و متوسطه رشته های ریاضی، تجربی، انسانی
زنگ تفریح
bakhtiyari20
بروزترین ها

«صدای آمریکا» می‌گوید که «محمد مسلم وافی» موجود عجیبی است. برای ما هم شاید. روحانی 32 ساله‌ای با 9فرزند و دو داماد که حتی از اعتراض‌های مادرهمسرش هم بی‌نصیب نمانده است.

عالی نیوز به بقل از گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا شیرازه به نقل از روزنامه شهر آرا نوشت: کمتر هفته‌ای است که سری به مشهد نزند. رد او را ساعتی مانده به پروازش، در یکی از دوره‌های «همسفر تا بهشت» می‌زنیم. کل گفتگو هم در طول مسیرهای او در کوچه‌پس‌کوچه‌های اطراف حرم رقم می‌خورد. گاهی دلش می‌خواهد در مقابل سؤال ما پاسخ‌های خودش را بدهد؛ پاسخی که شاید در نگاه اول ربطی به پرسش نداشته باشد، اما خودش می‌گوید که «حرفه ای مصاحبه» است و می‌د‌اند چطور آخر کار جواب را کف دستمان بگذارد.

در این بین البته، بخش‌هایی از این گفتگو هم جواب‌های وافی به سؤال‌های پرسیده نشده ماست که خود به خود این قدر جذاب هست که نیازی به دستکاری نداشته باشد. در کل توصیه می کنیم تمام متن را تندتر از حد معمول و با شور و هیجان یک طلبه جوان و باسواد بخوانید؛ طلبه جوانی که حرف های زیادی دارد، اما باید 15،10 دقیقه دیگر فرودگاه باشد!

خانواده مسلم وافی

ادامه گفت وگو با طلبه 32ساله?ای که 9 فرزند و 2 داماد دارد/

شاید


ارسال شده در توسط ابوعلی
 نگرش امام خمینی(س) به نقش زنان در توسعه فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی

فریده مصباحی؛ مدیر اطلاع رسانی و آرشیو موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) تشریح کرد:

عالی نیوز به نقل از جماران ـ آنچه که در پی می آید متن کامل مقاله فریده مصباحی؛ مدیر اطلاع رسانی و آرشیو موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) است؛ که در همایش "امام خمینی احیاگر هویت زن مسلمان" به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و با حضور مهمانان خارجی زن شرکت کننده در مراسم و برخی همسران سفرای کشورهای اسلامی در فرهنگسرای اندیشه ارائه شد.

ادامه نقش زنان در توسعه فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی


ارسال شده در توسط ابوعلی
روندشناسی ترورهای پس از انقلاب اسلامی

 روندشناسی ترورهای پس از انقلاب اسلامی

 سایه‌ی «ترور» به‌عنوان عاملی علیه حرکت انقلابی مردم مسلمان ایران همواره بر سر کشورمان سنگینی کرده است و تیرماه، یادآور چند حادثه‌ی تلخ ترور برای ملت ما بوده است. ترور نافرجام آیت‌الله خامنه‌ای در مسجد ابوذر تهران در ششم تیرماه 1360 و یک روز بعد، شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 نفر از اعضای حزب جمهوری اسلامی در محل حزب، تنها گوشه‌ای از این اقدامات بوده است. رهبر انقلاب در سخنرانی 14 خردادماه امسال، «ترور» را یکی از مزاحمت‌های استکبار جهانی برای ملت ما عنوان کردند. از همین روی در نوشتار زیر به بررسی «روندشناسی ترورها» بعد از انقلاب اسلامی و دلایل تغییر جهت این ترورها می‌پردازیم. * انقلابی که قرار نبود اتفاق بیفتد پیروزی انقلاب اسلامی برای بسیاری از تحلیلگران و سیاسیون غربی به قدری غیرمنتظره بود که حتی نتوانستند همه‌ی ابعاد را به‌درستی درک کرده و آن را پیش‌بینی کنند.

ادامه «ترور» برای مهار انقلاب


ارسال شده در توسط ابوعلی

در اتاق پذیرایی خانه بهشتی مبل بود و بوی ادوکلن می‌آمد. این تصویر با تصوری که از یک انقلابی می‌رفت، چنان ناسازگار بود که کیانیان به بهشتی می‌گوید: «شما چطور انقلابی هستید که مبل و یخچالی مدل‌بالا و پر از گوشت و... دارید و این طور زندگی می‌کنید؟


ارسال شده در توسط ابوعلی

 

 
گمان می کنم او زن نبوده، بلکه مردی است که با پوشش زنانه مرا به دام انداخته و اخاذی کرده است.

عالی نیوز به نقل از  گزارش جام جم، فرمانده انتظامی شهرستان مشهد در این باره گفت: چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی از زنی به اتهام سرقت پول هایش شکایت و عنوان کرد هنگام بازگشت به خانه چند مسافر سوار کردم. دو نفر از آنها در میانه راه پیاده شدند و نفر سوم که زنی جوان با پوشش آراسته بود، همچنان درون خودرو بود. وقتی زن مسافر را به مقصد رساندم، از او خواستم کرایه را پرداخته و پیاده شود. او پس از مشاجره با من تهدیدم کرد باید تمام پول هایم را به وی بپردازم، در غیر این صورت با فریاد عنوان می کند من او را ربوده ام.
سرهنگ حجت نیک مرام افزود: در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، راننده از ترس زن مسافر، پول هایش را به وی داده و با پیاده شدن زن اخاذ و حضور در پلیس آگاهی از وی شکایت کرده است. وی یادآور شد: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری زن اخاذ آغاز شد. در مرحله بعدی تحقیقات رانندگان دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی و ارائه شکایت هایی عنوان کردند در دام یک زن اخاذ گرفتار شده اند.
در بررسی از پرونده های مالباختگان معلوم شد همه آنها به یک شیوه در دام زن مسافر گرفتار شده اند و تصاویر رایانه ای از وی نیز با هم مطابقت داشته و مربوط به زنی است که تحت تعقیب پلیس قرار دارد. فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: در مرحله بعدی تحقیقات راننده دیگری با حضور در پلیس آگاهی شکایت مشابه دیگری را عنوان کرد و گفت: هنگامی که زن مسافر با تهدید چاقو به زور از من پول گرفت، هنگام خارج از شدن از خودرو دستکش از دستش خارج شد و همان موقع متوجه شدم دست او مردانه است. گمان می کنم او زن نبوده، بلکه مردی است که با پوشش زنانه مرا به دام انداخته و اخاذی کرده است.
وی خاطرنشان کرد: با به دست آمدن این اطلاعات، رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و مشخصات سارق فراری در اختیار گشت های انتظامی قرار گرفت تا این که دو روز پیش، ماموران هنگام گشتزنی در یکی از محله های شهر متوجه زنی شدند که با متوقف کردن یک خودروی پراید به عنوان مسافر سوار آن شد. فرمانده انتظامی شهرستان مشهد افزود: ماموران با زیر نظر گرفتن خودرو متوجه شدند، زن مسافر همان متهمی است که تحت تعقیب پلیس قرار دارد.
ماموران با تعقیب خودرو در میانه راه، آن را متوقف کردند و متهم را پیش از آن که نقشه اخاذی دیگری را عملی کند، بازداشت کردند و با انتقال وی به پلیس آگاهی معلوم شد او مردی است که با پوشش زنانه از رانندگان اخاذی می کرده است. نیک مرام یادآور شد، متهم در بازجویی به جرایمش اعتراف کرد و گفت: با پوشش زنانه و تغییر صدا، به عنوان مسافر سوار خودروهای عبوری می شدم و با ایجاد دعوای ساختگی بر سر نپرداختن کرایه، رانندگان را تهدید و به زور از آنها اخاذی کرده و در صورت مقاومت رانندگان آنها را با چاقو تهدید به مرگ می کردم.
بنابراین گزارش، با دستور قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، سارق زن نما برای ادامه تحقیقات از پلیس آگاهی در اختیار کار آگاهان اداره پلیس امنیت اخلاقی استان خراسان رضوی قرار گرفت.

ارسال شده در توسط ابوعلی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) به کلیات طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت کشور رای دادند.


عالی نیوز به نقل از گفتارنیوز/ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) به کلیات طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت کشور رای دادند.

به گزارش ایسنا، کلیات این طرح که پیش از این یک فوریت آن به تصویب مجلس رسیده بود، در جلسه علنی امروز مجلس مورد بررسی قرار گرفت و مهدی دواتگری، حمیدرضا طباطبایی و نادر قاضی پور به عنوان مخالف و همچنین علی مطهری، محمد صالح جوکار و داود محمدی به عنوان موافق کلیات این طرح اظهار نظر کردند.

در نهایت نمایندگان با 106 رای موافق، 72 رای مخالف و 8 رای ممتنع از مجموع 207 نماینده حاضر به کلیات این طرح رای دادند.

در صورت تصویب جزییات طرح مجازات 2 تا 5 سال حبس برای انجام عمل‌های جراحی جهت پیشگیری از بارداری (وازکتومی و توبکتومی)‌ اعمال خواهد شد.

ارسال شده در توسط ابوعلی
عالی نیوز به نقل از جوان ایرانی؛ بخش دانستنی های قبل و بعد از ازدواج:چرا خیانت...؟!

 

ادامه  را می توانید با کلیک ادامه مطلب  ببینید

 


ارسال شده در توسط ابوعلی
<   <<   6   7      >