سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عالی نیوز


گل رازقی
نجفی از قیدار
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بلوچستان
محفل آشنایان((IMAN))
چرخ خیاطی
دنیای عکس و اطلاعات
بهارانه
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
نگاهی نو به مشاوره
Mystery
کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب
صراط مستقیم
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید
گیاه پزشکی 92
دوربین مدار بسته
دریــــــــای نـــور
تنهای93
ما تا آخرایستاده ایم
هدهد
شهادت به روز
محمدمبین احسانی نیا
کوثر ولایت
کوثر ولایت
سرزمین رویا
من.تو.خدا
قـــ❤ــلـــــب هـــــای آبـــــی انــ❤ـــاری
mystery
نت سرای الماس
من،منم.من مثل هیچکس نیستم
پاتوق دختر و پسرای ایرونی
ܓ✿ دنـیــــاﮮ مـــــــن
Hunter
ســـــــــرزمـــــــیـــن آهــــــن
من و کمیشان
آبسردکن جهنم
عکس-های-جدید-از-سریال-سرزمین-آهن
دوست جوان-------عشق جوان
دوستانه
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
تینا!!!!
شیاطین سرخ
*آوای سارا2*
°°FoReVEr••
احکام تقلید
•.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.•
زیر اسمان غربت
سکوت(فریاد)
ermia............
خیارج سرای من است
شیروخورشید
بـــآشــگــاه پَــــرواز ..
جوجو
دخترونه
افزودنی های گچ وسیمان
طراحی و انیمیشن
رهروان ولایت
شهدای ایران
عالی نیوز بلاگ
وبگاه عالی نیوز
عالی نیوزپرشین بلاگ
عالی نیوز میهن بلاگ
شاه تور نیوز
9جک9
دانلود آهنگ جدید
حامیان ولایت
آموزش خیاطی
جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی
آپلود عکس
**روژینا##
Biology Home
نشریه ی دوستی
سفارشات شهید ایرانمنش
میر سوس
بسیج صالحین
لینکدونی
جنبش اینتر نتی رهروان ولایت
دلمه پیچ, دستگاه دلمه پیچ Dolmer
نمونه سوالات پیش دانشگاهی و متوسطه رشته های ریاضی، تجربی، انسانی
زنگ تفریح
bakhtiyari20
بروزترین ها

حیوانات ترکیب شده خارق العاده (20 عکس) حیوانات ترکیب شده خارق العاده (20 عکس)  

حیوانات خانگی


اگر یک نگاه کلی به سطح شهر بیندازید، ممکن است افرادی را ببینید که به همراه خود حیوان خانگی خود را هم برای گردش و تفریح به بیرون از منزل آورده‌اند اما آیا نگهداری یک حیوان در منزل، کار درستی است؟
عالی نیوز به نقل از هدانا؛ پاسخ دادن به این سوال کار چندان راحتی نیست. شاید اگر برای پاسخ به این سوال سراغ یک پزشک ایرانی برویم خوانندگان این موضوع فکر کنند که پزشک مربوطه عقاید مذهبی و سنتی خود را به کار برده است. در صورتی که این طور نیست. جالب اینجاست که پزشکان و پژوهشگران انگلیسی هم در پاسخ به این سوال که آیا داشتن یک حیوان خانگی در خانه کار صحیحی است یا خیر؟ به سختی جواب می‌دهند و جوابشان منفی است.

ارسال شده در توسط ابوعلی

عالی نیوز - روز قدس

مدیر‌عامل مصلای امام‌خمینی(ره) از برگزاری نماز عید فطر در این محل و نماز جمعه روز قدس در دانشگاه تهران خبر داد و گفت: برای آماده‌سازی مصلا برای عید فطر نمایشگاه شب‌های نورانی چند روز زود‌تر به اتمام می‌رسد.

عالی نیوز بنا به گزارش بی باک به نقل از فارس مدیر‌عامل مصلای بزرگ «امام‌خمینی(ره)» از اتمام زمان برگزاری نمایشگاه شب‌های نورانی چند‌ روز زود‌تر از پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: امسال مقرر شده نماز عید سعید فطر در مصلای بزرگ «امام‌خمینی(ره)» اقامه شود از این رو برای آماده‌سازی مصلی برای عید فطر نمایشگاه چند روز زود‌تر تعطیل می‌شود.


ادامه مطلب ... 


ارسال شده در توسط ابوعلی
 شب های قدر

زمان هایی در زندگی وجود دارد که انسان با بهره جستن از آن می تواند بهترین هایی، برای باقی روزهای زندگی خویش رقم زند. یکی از این اوقات، لیالی قدر است. شاید شما نیز در زمره افرادی باشید که به دنبال بهترین عمل و عبادت در طول این ایام هستند تا بدین واسطه نهایت استفاده را از این شب ها ببرید. از این رو به دنبال بهترین عمل و عبادت نیز خواهید بود، اگر می خواهید شب قدری متفاوت از شب های پیش داشته باشید، قدری به این نوشتار تأمل کنید.

شبی بهتر از هزار ماه

امام على علیه السلام مى فرماید: فرصت، چون ابر مى گذرد. پس فرصت هاى خوب را غنیمت شمرید. (منتخب میزان الحکمه) فرصت هایى که در زندگى براى انسان پیش مى آید مثل طلا و بلکه ارزشمندتر است و باید قدر آن ها را دانست یکی از این فرصت ها شب قدر است اما با چه عملی می توان نهایت استفاده را از این شب برد؟


ارسال شده در توسط ابوعلی
آزمایشگاه و پیرایشگاه تفکر آقای هاشمی در خودشان است. لذا من عرض می کنم اگر شما در دنیا همین امروز همه این چند میلیارد بشر دنیا را جمع کنند بخواهند ده نفر دانشمند یا ده نفر سیاستمدار یا ده نفر متفکر جدا کنند، ایشان یکی از آن ده نفر است

عالی نیوز به نقل از آیت الله محمّد رضا نکونام  - شما بروید این 28 سال خطبه های آقای هاشمی را گوش کنید. نوارهایش را ، نه ما گوش کنیم بدهید در دنیا گوش کنند. یعنی اگر ما در این کشور یک روند، یعنی یک دانشمندی اینجا حرف زده باشد همین 28 سال است. حاشیه نرفته است، مانند خط کش مانند یک معلم شروع کرده این بحث ها را به هم دوخته است. من این را که عرض می کنم چون خودم دستم داخل این شرایط است.


لطفاً دامه مطلب را با کلیک اینجا مطالعه فرمایید 

ارسال شده در توسط ابوعلی

تغییر لحن دلواپسان

عالی نیوز به نقل از جماران - تهران

همایش روز دوشنبه «خط قرمز» دارای نکات مثبتی بود. چرخشی در برخی مواضع وجود داشت که باید امیدوار بود حقیقتا ادامه پیدا کند. چرخش در اتخاد مواضع. خروج از جبهه ای که در آن خود را حق و دیگران را باطل انگاشتن. خروج از دایره گفتمانی که دوگانه های سازشکار - مقاوم و یا خائن - خادم را تولید می کرد.

 


ارسال شده در توسط ابوعلی

ساختن خانه ای با ظاهر متمایز و متفاوت با آن‌چه در گذشته وجود داشته، همیشه دغدغه معماران بزرگ در سراسر دنیا بوده است.

عالی نیوز به نقل از مجله مهر: بسیاری از خانه‌هایی که مورد توجه مردم قرار گرفتند و بعدها به شهرت رسیدند، معماری‌هایی همگون با طبیعت و در اصطلاح «زیست گرا» داشته‌اند. معماران این خانه‌ها سعی کرده اند خانه‌ای را طراحی کنند که هیچ نمونه مشابهی نداشته باشد. بعضی از این خانه‌ها صاحبانشان را مشهور کرده‌اند و تبدیل به منبع درآمد بزرگی برایشان شده‌اند. با چند نمونه از این خانه‌های عجیب و غریب آشنا شوید.

کاخ فردیناند شوال « کاخ ایده آل» - فرانسه

 

آقای شوال خالق این اثر هنری یک پستچی معمولی بود. اما بعد از این‌که یکی از دوستانش سنگ حکاکی شده ای به او هدیه داد، فکر ساختن این بنا به سرش زد. شوال کارش را رها کرد و شروع به جمع آوری سنگ و صخره و حکاکی بر روی آنها کرد.

 


ارسال شده در توسط ابوعلی

«مفاتیح الحیات» کتابی با بیش از 150 بار تجدید چاپ / چرا این کتاب را جلد دوم مفاتیح الجنان می دانند؟

عالی نیوز به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران - تهران«مفاتیح الحیات» تالیف گروهی از محققان و نویسندگان با نظارت آیت‌لله جوادی آملی برای نخستین بار در سال 1391 منتشر شد. این کتاب تاکنون بیش از 150 بار تجدید چاپ شده است. این معرفی به ویژگی‌های این کتاب و رمز موفقیت آن می‌پردازد.


ارسال شده در توسط ابوعلی
<      1   2   3   4   5   >>   >