سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عالی نیوز


گل رازقی
نجفی از قیدار
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بلوچستان
محفل آشنایان((IMAN))
چرخ خیاطی
دنیای عکس و اطلاعات
بهارانه
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
نگاهی نو به مشاوره
Mystery
کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب
صراط مستقیم
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید
گیاه پزشکی 92
دوربین مدار بسته
دریــــــــای نـــور
تنهای93
ما تا آخرایستاده ایم
هدهد
شهادت به روز
محمدمبین احسانی نیا
کوثر ولایت
کوثر ولایت
سرزمین رویا
من.تو.خدا
قـــ❤ــلـــــب هـــــای آبـــــی انــ❤ـــاری
mystery
نت سرای الماس
من،منم.من مثل هیچکس نیستم
پاتوق دختر و پسرای ایرونی
ܓ✿ دنـیــــاﮮ مـــــــن
Hunter
ســـــــــرزمـــــــیـــن آهــــــن
من و کمیشان
آبسردکن جهنم
عکس-های-جدید-از-سریال-سرزمین-آهن
دوست جوان-------عشق جوان
دوستانه
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
تینا!!!!
شیاطین سرخ
*آوای سارا2*
°°FoReVEr••
احکام تقلید
•.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.•
زیر اسمان غربت
سکوت(فریاد)
ermia............
خیارج سرای من است
شیروخورشید
بـــآشــگــاه پَــــرواز ..
جوجو
دخترونه
افزودنی های گچ وسیمان
طراحی و انیمیشن
رهروان ولایت
شهدای ایران
عالی نیوز بلاگ
وبگاه عالی نیوز
عالی نیوزپرشین بلاگ
عالی نیوز میهن بلاگ
شاه تور نیوز
9جک9
دانلود آهنگ جدید
حامیان ولایت
آموزش خیاطی
جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی
آپلود عکس
**روژینا##
Biology Home
نشریه ی دوستی
سفارشات شهید ایرانمنش
میر سوس
بسیج صالحین
لینکدونی
جنبش اینتر نتی رهروان ولایت
دلمه پیچ, دستگاه دلمه پیچ Dolmer
نمونه سوالات پیش دانشگاهی و متوسطه رشته های ریاضی، تجربی، انسانی
زنگ تفریح
bakhtiyari20
بروزترین ها

 

 به گزارش سرویس سیاسی تقدم، نقشه شوم "تجزیه ایران از درون" از همان ابتدای پیروزی انقلاب به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های مقابله با جمهوری اسلامی در دستور کار حکومت ایالات متحده به ویژه در میان اعضای حزب جمهوری خواه و جناح تندرو آن (نئوکان ها) قرار داشته است.

 طی سال های اخیر و به دنبال ناامیدی دولت امریکا از سایر شیوه های براندازی جمهوری اسلامی، این روش دوباره سرلوحه قرار گرفته است تا از راه تحریک اقلیت های دینی و قومی، مبارزه با جمهوری اسلامی را دنبال کنند.

 در این میان، بخش فارسی صدای امریکا (VOApnn) که بودجه خود را مستقیما از دولت ایالات متحده دریافت می کند، مأموریتی محوری را عهده دار می باشد.

 مدارک افشا شده توسط "ویکی لیکس" (wikileaks) نشان می دهد که دولت های امریکا و اسرائیل برای ایجاد شکاف قومی در ایران، از امکانات صدای امریکا استفاده کرده اند.


ارسال شده در توسط ابوعلی
یکی از مراجع عظام تقلید گفت: بر همه ما و رهبران اسلامی و مسیحیت و اندیشمندان و فرهیختگان جهان لازم است که از حق و عقل حمایت کنیم تا با همکاری همه ما خشونت و ترور و تکفیر رخت بربندد، سلاح کشتار جمعی تولید نشود.
یکی از مراجع عظام تقلید گفت: بر همه ما و رهبران اسلامی و مسیحیت و اندیشمندان و فرهیختگان جهان لازم است که از حق و عقل حمایت کنیم تا با همکاری همه ما خشونت و ترور و تکفیر رخت بربندد، سلاح کشتار جمعی تولید نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی موسسه اسراء، رهبران دینی و اندیشمندان آمریکایی شرکت کننده در نشست «جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری از منظر ادیان ابراهیمی» با حضور در محل بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء با آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله جوادی‌آملی در این دیدار جهان را به خانه مشترک همه انسان‌ها تشبیه کرد و گفت: آنچه برای همه ما لازم است این است که بدانیم در کجا زندگی می‌کنیم. آنکه این جهان را ساخت و ما را به آن دعوت کرد خدای ماست، مهندس و معمار این خانه یعنی خداوند فرمود مصالح این بنای عظیم حقیقت است؛ یعنی خداوند می‌فرماید ما جهان را از سنگ و چوب و آهن و سیمان نساختیم بلکه جهان و همه موجودات درون آن از مصالح حق و عدل و عقل ساخته شده است.

وی اظهار داشت: در قرآن کریم آیات زیادی وجود دارد که به این مسئله که مصالح جهان از حق و عدل است اشاره دارد بنا بر این اگر کسی خواست در این نظام زندگی سالم و صالحی داشته باشد باید بر مدار حق و عدل زندگی کند یعنی نه بیراهه برود و نه راه کسی را ببندد، اگر راه کسی را بست و بر کسی ظلم و ستم و خشونت روا داشت جای او در عالم نیست.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به سیره حضرت داوود و سلیمان در صحف ابراهیمی اذعان داشت: معجزه حضرت داوود این بود که آهن سخت را در دستان او نرم می‌شد ولی آن حضرت از این قدرت خود به جای ساخت شمشیر و تیغ و نیزه که وسیله خشونت است برای بافتن زره که وسیله دفاعی و حفاظتی است استفاده می‌کرد. یعنی قدرت برای حفظ مردم است و نه کشتن مردم.

وی ادامه داد: در خصوص حضرت سلیمان، خدا در کتب آسمانی‌اش می‌فرماید که معدن مس را برای سلیمان مانند چشمه آب جاری روان ساخته بود اما حضرت سلیمان از این معجزه الهی برای ساخت انواع ظروف که وسیله زندگی مردم است استفاده می‌کرد و نه ساخت شمشیر و نیزه که وسیله کشتار است. سیره پیامبر اسلام نیز اینگونه بود که تا به ایشان جنگی تحمیل نمی‌شد وارد جنگ نمی‌شدند. این عصاره فرموده خداوند درباره چگونه زیستن و عصاره کار رهبران الهی است.

آیت الله جوادی آملی با اشاره به شکنندگی صلح جهانی با توجه بحران‌های منطقه‌ای و بین‌المللی خاطرنشان کرد: دین آمده است برای دو مطلب اساسی یک. بیان مهندسی این عالم و دیگری اینکه چگونه در این عالم زندگی کینم، اگر خدای نکرده جنگ جهانی سوم شروع شود نامی از جهان نمی‌ماند. بر همه ما و رهبران اسلامی و مسیحیت و اندیشمندان و فرهیختگان جهان لازم است که از حق و عقل حمایت کنیم تا با همکاری همه ما خشونت و ترور و تکفیر رخت بربندد. سلاح کشتار جمعی تولید نشود و سازمان ملل سازمان همه ملت‌ها و نحله‌ها باشد، این گوشه‌‌ای از پیام اسلام است.

هیئت دینی آمریکایی متشکل از دکتر جو هانتر دستیار ارشد دینی کلیسای نورتلند، دکتر باربارا اسکینر رئیس شبکه ملی کشیشیان آمریکایی آفریقایی، دکتر جیمزآگوست کوالسکی رئیس کلیسای کتدرال، پروفسور آنتونی دسترو استاد حقوق دانشگاه کاتولیک واشنگتن، دکتر آلکس روی میدلی رئیس شورای ملی کلیساهای آمریکا برای انجام گفت‌و‌گوی دینی با مرکز گفت‌و‌گوی ادیان و تمدن‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و نیز دیدار با مراجع و شخصیت‌های فرهنگی کشورمان به ایران سفر کردند.

ارسال شده در توسط ابوعلی

تا حالا پیش آمده است که ناگهان ماهیچه های بدنتان بگیرد؟ این گرفتگی عضله (muscle cramp یا Muscle Spasms) می تواند موقع ورزش و یا هنگام خواب رخ دهد. در این هنگام عضلات ساق پا و یا ران، ناگهان سفت، خشک و شدیدا دردناک می شود.


گرفتگی عضلات و روش درمان آن


ارسال شده در توسط ابوعلی

وزیر کشور ایتالیا و حجاب مریم مقدسعالی نیوز به نقل از رهروان ولایت ـ در دورانی که انفجار اطلاعات است؛ چرا برای بعضی کسب علم دشوار است؟! چرا وقتی می‌توانیم با وجود این همه «اطلاعاتِ دم دستی» به حقیقت برسیم؛ دوباره سراغ ظلمت و تاریکی که مطابق لذات و هواهای نفسانی است، می‌رویم؟! چرا تاریخ را رها کرده‌ایم و از آن پند نمی‌گیریم؟ چرا گوش و چشممان را به حرف عده‌ای از خدا بی‌خبر دوخته‌ایم؛ و از هوش و قوه‌ی تحلیلمان بهره نمی‌بریم؟!!

امروز به موضوعی حمله شده است که دفاع از آن بر هر انسان آزاده و عاقلی لازم و ضروری است. موضوعی که در تاریخ ادیان ریشه‌ای عمیق و گسترده دارد؛ ولی دنیای امروز و به ویژه غرب با در دست داشتن قدرت رسانه‌ای و ابزارهای دیگر آن را از بین برده‌اند. آنها در جوامع خود به هدف خود رسیده‌اند و سالهاست به دنبال تغییر در جامعه‌ی ما ایرانی‌ها هستند.


ادامه مطلب ...


ارسال شده در توسط ابوعلی

پل صراط

عالی نیوز به نقل از رهروان ولایت ـ با دقت در آیات قرآن کریم و روایات معصومین(علیهم‌السلام) خواهیم دید، یکی از مباحثی که در روز قیامت وجود دارد و یکی از مراحل حرکت آدمی برای رسیدن به زندگی ابدی، بحث «صراط» است؛ در بسیاری از روایات گفته شده است در روز قیامت پلی به نام «صراط» وجود که همه انسان‌ها از روی آن‌ها عبور می‌کنند. حال باید دید منظور از این صراط چیست و آیا همین معنا را دارد یا خیر؟ از ظاهر روایاتی که در شرح صراط آمده است، به دست می‌آید که «صراط» نام پلی است که بر روی جهنم کشیده شده است و به بهشت ختم می‌شود و تمام انسان‌ها از روی آن عبور می‌کنند، مومنین و اهل ایمان، به راحتی از روی آن عبور کرده و به بهشت برین خواهند رسید و کُفّار و اهل معصیت از روی آن سقوط کرده و وارد جهنم می‌شوند؛ به طور مثال پیامبر اکرم(صلی‌الله‌علیه‌وآله) فرمودند:

ادامه منظور از «پل صراط» چیست؟


ارسال شده در توسط ابوعلی

میوه ها

عالی نیوز به نقل از رهروان ولایت؛ پیامبر اکرم (صلوات الله علیه): گوشت و شیر، گوشت مى رویانند و استخوان ها را استحکام مى بخشند؛ و گوشت، شنوایى و بینایى را افزون مى کند.[1] -امام صادق(علیه السلام):خوردن سویق با روغن زیتون، گوشت برمى رویاند، استخوان را استحکام مى بخشد، پوست را نازک مى کند و بر توان جنسى مى افزاید.[2] -طبّ الأئمّة علیهم السلام ( ـ به نقل از بکیر بن محمّد ): نزد امام صادق(علیه السلام) بودم. مردى به او گفت: اى پسر پیامبر خدا! فرزند، زاده مى شود؛ امّا در او کمْ عقلى و سستى است. پرسید: «چه چیزى تو را از سویق باز داشته است؟ آن را بخور و همسرت را نیز بدان فرمان ده؛ چرا که گوشت مى رویانَد، استخوان را استحکام مى بخشد و سبب مى شود که جز فرزندانى قوى از شما زاده نگردد».[3] -المحاسن ( ـ به نقل از احمد بن محمّد بن ابى نصر ): امام رضا(علیه السلام) فرمود: «اى احمد! میل تو به سبزى ها چگونه است؟». گفتم: همه را دوست دارم. فرمود:«اگر چنین است، بر تو باد چغندر؛ چرا که بر ساحل فردوس مى روید. در آن شفاى هر دردى است، استخوان را درشت مى کند و گوشت مى رویانَد».[4] - امام رضا علیه السلام :انجیر ، بوى بد دهان را مى بَرَد، دهان و استخوان ها را استحکام مى بخشد، مو بر مى رویاند، درد را مى بَرَد و با وجود آن، دیگر به دارویى نیاز نیست.[5] - امام صادق(علیه السلام):خوردن باقلا، استخوان هاى ساق را تراکم درونى مى دهد، توان مغز را افزون مى سازد و خون تازه تولید مى کند.[6] -امام صادق(علیه السلام):سنجد ، گوشتش گوشت مى رویاند، هسته اش استخوان را رشد مى دهد، پوستش پوست را مى پرورد ... رگ جذام را به کلّى از میان مى بَرَد و با این همه، ساق پا را نیز قوى مى کند.[7] -امام صادق )علیه السلام :به تبدار سه بار سویق شسته شده داده مى شود. این، تب را مى بَرَد، تلخه و بلغم را مى خشکانَد و ساق پاها را تقویت مى کند.[8] -امام کاظم(علیه السلام):سویق، چنانچه آن را هفت بار بشویى و از ظرفى به ظرف دیگر بریزى، تب را مى بَرَد و نیرو را به ساق و پاها و قسمت پایین تر از مچ، سرازیر مى کند.[9] ------------------------- پی نوشت: 1.دعائم الإسلام، ج 2، ص 145، ح 511، بحارالأنوار، ج 66، ص 76، ح 73. 2.الکافی، ج 6، ص 306، ح 7، المحاسن، ج 2، ص 287، ح 1937. 3.طبّ الأئمّة لابنی بسطام، ص 88، بحار الأنوار، ج 104، ص 79، ح 4. 4.المحاسن، ج 2، ص 327، ح 2109، مکارم الأخلاق، ج 1، ص 392، ح 1323. 5.الکافی، ج 6 ، ص 358، ح 1، المحاسن، ج 2، ص 372، ح 2298. 6.الکافی ، ج 6، ص 344، ح 1، المحاسن، ج 2، ص 309، ح 2028. 7.الکافی، ج 6، ص 361، ح 1، مکارم الأخلاق، ج 1، ص 381، ح 1277. 8..دعائم الإسلام ، ج 2، ص 150 ، ح 537 ، مستدرک الوسائل ، ج 16 ، ص 337 ، ح 20077 . 9.الکافی، ج 6، ص 306، ح 9، المحاسن، ج 2، ص 289.


ارسال شده در توسط ابوعلی
برای ما به شدت نگران کننده است که عده‌ای اراذل و اوباش با قمه و چاقو به بیمارستان حمله کنند و درگیر شوند؛ احکام صادره اراذل و اوباشی که این جرم را مرتکب شده‌اند در مقابل همان بیمارستانی که اتفاق مذکور رخ داده است، اجرا خواهد شد تا همه بدانند شهر کریمه اهل بیت(س) جایی برای این اقدامات نیست.
کد خبر: 403384
در پی انتشار خبری با تیتر «ماجرای فیلم ترسناک جنایت رقم خورده در بیمارستان قم چیست؟» و بازخوردهای متعددی که داشت، دادستان قم در واکنش شدیدی، از اعدام مهاجمان به بیمارستان در محل وقوع جنایت خبر داد.

به گزارش «تابناک»، مصطفی برزگر گنجی، دادستان قم از صدور احکام مهاجمان به بیمارستان شهید بهشتی این شهر که ضمن کشتن یک تن، موجی از وحشت آفریده بودند خبر داد و گفت: احکام صادره برای اراذل و اوباش حمله کننده به اورژانس بیمارستان، در جلو همان بیمارستانی که این اتفاق رخ داده اجرا می‌شود تا همه بدانند شهر کریمه اهل بیت (س) جایی برای این کارها نیست.

به گزارش تسنیم، وی که شامگاه یکشنبه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) قم حضور یافته بود و با مردم سخن می‌گفت، در ادامه با اشاره به پاسخگو بودن مسئولان در محضر خداوند، افزود: افرادی که در این نظام مسئولیتی دارند نسبت به تک تک جوانان مسئولیم. اگر امروز مراقب نسل جوان و نوجوان نباشیم، متأسفانه به فساد‌ها و مشکلاتی از جمله اعتیاد دچار می‌شوند.

گنجی خاطرنشان کرد: در حدیث وارده از معصوم آمده که در آخرالزمان دیندار ماندن مانند آن است که در کف دست آتشی را نگاه داریم و امروز این حدیث در جامعه مصداق پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه من امروز در محله‌ای سخن می‌گویم که طی چهار ماه دو جوان از یک خانواده کشته شده است، گفت: فقط خدا می‌داند چه دردی بر این خانواده تحمیل شده ‌و شاید در آینده حتی برای بنده هم این اتفاق بیفتد که نشان از این موضوع مهم دارد که وظیفه ما سنگین است.



مهاجمان به بیمارستان بهشتی را همانجا اعدام می‌کنیم

دادستان قم، مشکل اصلی در این منطقه از قم را اعتیاد و مواد مخدر دانست و تأکید کرد: باندهای مواد مخدر دارای سرمایه‌های فراوانی هستند که نشان از بی‌رحمی آن‌ها در توزیع مواد مخدر دارد؛ افرادی که مواد مخدری مانند شیشه را تولید کردند برنامه بلند مدت داشتند، زیرا با اعتیاد به شیشه فرد معتاد حتی پس از ترک، برخی از سلول‌های ذهنی خود را از دست می‌دهد که هرگز جبران نخواهد شد.

گنجی افزود: به تازگی برای بازرسی به منزلی رفتم که 30 متر مربع مساحت داشت، ولی در همین فضای کم و کوچک، فردی معتاد به شیشه‌ آن چنان از خود بی‌خود شده و در توهمات بود که در گوشه‌ای به همراه عده‌ای در حال مصرف مواد مخدر بود و زن و بچه‌اش در کناره نانی را گاز می‌زدند؛ شرایط به گونه ای بود که هر انسانی از دیدن این صحنه به شدت به رنج می‌آمد.

وی در ادامه با تأکید بر برخورد قاطع با مجرمین در موضوع مواد مخدر گفت: به خاطر جوانان ما به شدت با قاچاقچیان برخورد می‌کنیم. امروز به کمک خداوند شهر قم در کشور، یکی از امن‌ترین شهر‌ها بوده و چندین سال است از این نظر در مقام سوم قرار دارد.

این مقام قضایی ماجرای حمله عده‌ای از اراذل و اوباش به بیمارستان شهید بهشتی را مورد توجه قرار داد و برای روشن‌تر شدن آن تأکید کرد: برای ما به شدت نگران کننده است که عده‌ای اراذل و اوباش با قمه و چاقو به بیمارستان حمله کنند و درگیر شوند.

وی افزود: احکام صادره اراذل و اوباشی که این جرم را مرتکب شده‌اند، در مقابل‌‌ همان بیمارستانی که این رویداد رخ داده است، اجرا خواهد شد تا همه بدانند شهر کریمه اهل بیت (س) جایی برای این کارها نیست.

پس از این سخنان، هیأت همراه به پرسش ها و مشکلات مردم مقیم در محله شهرک کامکار ـ که استقبال خوبی از حضور دادستان در محله محروم خود کرده بودند ـ پاسخ گفتند و دادستان درباره مشکلات قضایی حاضران با ایشان به گفت‌وگو نشست.

ارسال شده در توسط ابوعلی
<   <<   6   7   8   9   10      >